اخبار نساجی

یکسان‌سازی نرخ سوخت همه هواپیماها/ هما امسال هم دولتی می‌ماند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

یکسان‌سازی نرخ سوخت همه هواپیماها/ هما امسال هم دولتی می‌ماند

    قائم مقام وزیر راه از یکسان‌شدن نرخ سوخت برای همه هواپیماها خبر داد و اعلام کرد: شرکت هواپیمایی هما امسال با مدیریت بخش خصوصی و سرمایه دولت فعال است و پس از آن مصوبه خصوصی‌سازی آن اجرا می شود.

به گزارش ایسنا علی‌محمد نوریان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور درباره نرخ سوخت برای هلی کوپترها و هواپیماهای باری گفت: در این زمینه اصلاحیه دادیم و براساس پیشنهادی که ارائه شده قرار است نرخ سوخت هواپیماهای باری، پروازهای آموزشی و هلی کوپترها با هواپیماهای مسافری یکسان باشد.

هما امسال هم دولتی است

وی همچنین درباره واگذاری هما به بخش خصوصی گفت:‌ این موضوع امری قانونی است و مصوبه مجلس است. شرکت هما یک سرمایه ملی محسوب می‌شود که البته باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد و قرار است در سال جاری این شرکت با مدیریت بخش خصوصی و سرمایه دولت فعال باشد و پس از آن این مصوبه اجرایی شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آخرین اخبار از بدهی ایرلاین‌ها به شرکت نفت

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی از بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی ایرلاین‌ها به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به صورت نقدی پرداخت شده و مابقی به صورت اعتبارات اسنادی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان این‌که برنامه‌های لازم برای ورود قطعات هواپیما در راستای مذاکرات انجام شده در پی تفاهمات ژنو صورت گرفته است، افزود: تلاشمان این است که صف خدماتمان را برای مردم و ایرلاین‌ها افزایش دهیم که ایمنی شرط اصلی محسوب می‌شود.

نوریان با اشاره به تصویب نرخ سوخت هواپیما اظهار کرد: مصوبه‌ای را بعد از مدت‌ها تلاش مسئولان وزارت نفت و دولت تصویب شد که در پی آن نرخ سوخت هواپیما به ۵۰۰ تومان ابلاغ شد که البته نرخ عوارض فرودگاهی و بازبینی آن از دیگر درخواست‌های شرکت‌های هواپیمایی است و در این زمینه اقدامات لازم صورت می گیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: با خرید هواپیما و نوسازی ناوگان در آینده بسیاری از مشکلات موجود دراین حوزه برطرف می‌شود.

معرفی مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی تا پایان هفته
وی با بیان این‌که برای اقتصادی شدن فرودگاه‌ها ایجاد شهر فرودگاهی در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد تا پایان این هفته هیات مدیره و

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی فرودگاه امام به صورت رسمی معرفی شوند.

به گفته وی هتل فرودگاه امام نیز در حال ساخت است که بیش از ۹۵ درصد آن آماده شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×