اخبار نساجی

اختصاص بودجه برای چهار خطه شدن جاده هراز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

استاندارمازندران از عزم جدی دولت برای تعریض و چهار خطه کردن جاده هراز به عنوان یکی از پرتردد ترین جاده های مواصلاتی تهران به مازندران خبرداد و گفت: دولت برای تعریض و چهار خطه شدن جاده هراز سه هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

به گزارش مهر، سید علی‌ اکبر طاهایی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در جاده هراز گفت: طرح تعریض و چهار خطه شدن جاده هراز در دو دولت نهم و دهم با جدیت در حال اجرا بوده و اکنون شش پیمانکار به صورت دائم در اجرای این طرح فعال هستند.

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیا پیمانکار اجرای طرح چهار خطه کردن جاده هراز بوده و تاکنون بخش زیادی از این جاده در حوزه استحفاظی مازندران تعریض و چهار خطه شده است.

استاندارمازندران با بیان اینکه قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال درمحدوده قزوین بهار امسال تکمیل و افتتاح می شود، اضافه کرد: قطعه مرزن آباد به چالوس، حدود سه هزار میلیارد تومان برآورد مالی شده و مراحل انتخاب پیمانکار و اداری آن بزودی انجام خواهد شد.

طاهایی، اجرای سیستم های جدید در کاهش تخلفات رانندگی در جاده های مازندران با توجه به مسافرخیز بودن استان را مورد نیاز و ضروری خواند و گفت: کاهش حدود ۱۰۴ نفر کشته امسال در تصادفات جاده ای در مازندران و استفاده از توان پلیس و تجهیزات جدید در کنترل ترافیک رانندگی را در راستای حرکت به سمت افزایش ایمنی وفرهنگ ترافیکی مردم ارزشمند خواند.

وی افزایش تولید خودرو به نسبت جاده های کل کشور را ناموزون دانست و گفت: در پنج سال گذشته حدود چهار الی پنج میلیون خودرو درجاده های کشور اضافه شد که این تعداد به هیچ عنوان جوابگوی جاده های کشور به خصوص جاده های برون شهری ودرون شهری مازندران نیست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

استاندارمازندران از پیش بینی بیش ۱۲میلیون مسافر تعطیلات نوروز ۹۱ به این استان خبر داد و گفت: مجموعه دستگاه های خدمات رسان مازندران تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی به استان اندیشده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×