اخبار نساجی

اسپانیا با کسری بودجه و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند

 

نحوه عملکرد دولت اسپانیا برای انجام تعهدش در مورد کاهش کسری بودجه یکی از مواردی بود که با حضور نخست وزیر اسپانیا در نشست بروکسل مطرح شد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز روز شنبه (۳ مارس/ ۱۳ اسفند) تصریح کرد: نحوه عملکرد دولت اسپانیا برای انجام تعهدش در مورد کاهش کسری بودجه یکی از مواردی بود که با حضور نخست وزیر اسپانیا در نشست بروکسل مطرح شد.

بر پایه این گزارش، کمیسیون اروپا به تازگی دولت اسپانیا را متهم به عدم تلاش برای مقابله با کسری بودجه کرده و خبر داد که به احتمال زیاد این کشور را توبیخ می‌کند.

به گفته یورونیوز، ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا گفت:” ما به پیمان مالی سال ۲۰۰۹ که در آن سقف کسری بودجه تعیین شده بود متعهدیم و از این لحاظ خیالمان آسوده است. تصمیمات ما درست و منطقی بود، حتی اگر که این تصمیمات تلاش سختی را بطلبند تا بتوانیم کسری بودجه را تا سال ۲۰۱۳ میلادی به سه درصد تولید ناخالص داخلی کاهش دهیم.”

یورونیوز افزود: «بیش از یک صد و دوازده هزار نفر بر تعداد متقاضیان حقوق بیکاری در اسپانیا در ماه ژانویه افزوده شد و نرخ بیکاری در این کشور به ۲۲.۹ درصد رسید. این بالاترین نرخ بیکاری در میان هفده کشور عضو منطقه یورو است.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×