اخبار نساجی

مذاکرات شرکت زاروبژ نفت روسیه

 

مذاکرات شرکت زاروبژ نفت روسیه

اینترفاکس اعلام کرد مقام های شرکت دولتی زاروبژ نفت روسیه با هدف مشارکت در توسعه بخش بالادستی صنعت نفت ایران با مقامات نفتی این کشور دیدار و مذاکره داشته اند.

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اینترفاکس مقامهای شرکت زاروبژ نفت روسیه در دیدار با مقامهای ایرانی در مورد مشارکت این شرکت در بخش بالا دستی صنعت نفت ایران مذاکره کرده اند .

بر اساس این گزارش پیشنهاد دیدار مقامهای ایران و شرکت زاروبژنفت ، از سوی ایران مطرح شده است .

مذاکرات ایران و روسیه در خصوص همکاری در زمینه پروژه های نفتی در حالی است که آمریکا و اروپا تحریمهای زیادی را بر ضد صنعت نفت ایران اعمال کرده اند .  سخنگوی شرکت زاروبژنفت روسیه روز جمعه با تایید دیدار مقامهای ایران و این شرکت به رویترز گفت مسکو این تحریمها را مخرب ارزیابی  می کند . وی توضیحی درباره نتایج این مذاکرات نداده است  اما یک مقام آگاه  نفتی روسیه به رویترز گفت  احمد قلعه بانی رییس شرکت ملی نفت ایران روز پنجشنبه با مقامات شرکت زاروبژ نفت دیدار داشته است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود در خصوص  پروژه خاصی در این دیدار مذاکره نشده است و گفتگوها بیشتر مربوط به  معرفی این شرکت و توانایی های آن برای ایران بوده است . وی همچنین تایید کرد این شرکت نفتی روسیه تمایل دارد با اجازه رسمی از دولت مسکو و فراهم کردن تضمینهای امنیتی در پروژه های ایران مشارکت داشته باشد .

این شرکت با بیش از ۴۰ سال تجربه فعالیت در بیش از ۳۳  کشور جهان ،‌ از دهه هشتاد میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید نفت در منطقه دریای خزر را نیز آغاز کرده است .

یوینی فشنکو ، معاون امور بین الملل شرکت زاروبژنفت نیز سال گذشته اعلام کرد این شرکت در بخش های اکتشاف، حفاری، استخراج، طراحی پالایشگاه و پالایش نفت آماده همکاری با وزارت نفت ایران است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×