اخبار نساجی

کاهش ۵۰ درصدی قیمت مسکن تا دو ماه آینده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کاهش 50 درصدی قیمت مسکن تا دو ماه آینده

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ظرف دو ماه آینده قیمت مسکن کاهش ۵۰ درصدی دارد بنابراین به خریدارن مسکن توصیه می شود فعلا دست نگه دارند.

به گزارش زلال نیوز ، ارسلان فتحی پور  با بیان اینکه برای اخذ مالیات  از خانه های  بازرس ویژه ای در نظر گرفته شده است گفت: تمامی این مالیات در صندوق به نام تامین مسکن اقشار ضعیف ومتوسط  صرفا جهت ساخت مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه اختصاص داده می شود.

وی بااشاره به اینکه  بخش عظیمی از مبالغ این صندوق صرف خرید مصالح فوق العاده ارزان قیمت  به صورتی که ۱.۴ تا ۱.۵ کم تر از قیمت واقعی است ،خریداری می شود گفت: بخشی دیگر از هزینه های خرید مصالح ساختمانی نیز از طریق صندوق تسهیلات ارزی  با اختصاص وام بدون سود برای واردات مصالح ارزان قیمت تامین می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود: واردات مصالح ارزان قیمت نیز موجب کاهش هزینه تمام شده ساخت مسکن می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فتحی پور با تاکید بر اینکه تا کاهش ۵۰ درصدی مسکن  متقاضیان مسکن به سمت خرید یا فروش آن نروند افزود: ظرف یک تا دوماه آینده قیمت مسکن با اخذ مالیات از خانه های خالی بیش از ۵۰ درصد کاهش می یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×