اخبار نساجی

واردات بی‌رویه صنایع داخلی را نابود کرده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه متأسفانه واردات بی‌رویه بسیاری از صنایع ما را نابود کرده، گفت: در یک زمانی صنعت کفش و چرم ایران در دنیا حرف اول را می‌زد، اما در حال حاضر این صنعت نابود شده است.

به گزارش گروه “رسانه‌ها” خبرگزاری تسنیم، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده اصفهان در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش واردات برنج، اظهار داشت: برنج یکی از نمونه‌هایی از کالاهای ماست که در حال حاضر وارد می‌شود، کالاهایی در کشور داریم که حتی در حد صادرات تولید شده، اما متأسفانه واردات بی‌رویه وجود دارد.   
 
وی با اشاره به صنعت کفش و چرم در ایران، اظهار داشت: متأسفانه واردات بی‌رویه بسیاری از صنایع ما را نابود کرده است در یک زمانی صنعت کفش و چرم ایران در دنیا حرف اول را می‌زد، اما در حال حاضر این صنعت نابود شده است.
 
موسوی لارگانی، تصریح کرد: در حال حاضر کشاورزان ما در استان‌های شمالی کشور از کشت برنج خودداری می‌کنند، چرا که می‌گویند برای ما صرفه اقتصادی ندارد و تا زمانی که برنج‌کارانمان کارشان به ثمر می‌رسند و می‌خواهند که آن را به فروش برسانند همان موقع واردات صورت می‌گیرد.   
 
این نماینده مجلس، خاطر نشان کرد: متأسفانه شاهد هستیم که واردات برنج افزایش پیدا کرده و منجر به ضرر کشاورزانمان شده است بنابراین باید مسئولین امر تلاش کرده و جلوی واردات را بگیرند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×