اخبار نساجی

پیام دبیر انجمن صنایع نساجی ایران به مناسبت دهمین سالگرد انتشار روزنامه دنیای اقتصاد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پیام دبیر انجمن صنایع نساجی ایران به مناسبت دهمین سالگرد انتشار روزنامه دنیای اقتصاد

این روزنامه مخاطبین خود را سیراب می کند

در شرایط فعلی کنونی که گوش شنوایی برای شنیدن نظرات تشکل‎ها و فعالان بخش خصوصی کمتر پیدا می‎شود و اگر هم پیدا شود به آن توجهی جدی نمی‎شود بدون شک وجود مطبوعات پر مخاطب و صادق نقش بسزایی را در انعکاس پیشنهادهای این بخش بر عهده دارد. خوشبختانه طی سال‎های گذشته شاهد درخشش روزنامه «دنیای اقتصاد» در دنیای مطبوعات بوده‎‎ایم و این رسانه این وظیفه را به خوبی عهده‎دار گردید به طوری که به مرور جای خود را بر روی میز کلیه فعالان اقتصادی، اعم از دولتی و خصوصی، باز کرده و به ویترین تمام نمایی از اقتصاد و صنعت کشور مبدل شده و هم اکنون پرتیراژترین و پرنفوذترین روزنامه اقتصادی کشور محسوب می‎شود وجود این رسانه منجر به این گشته که حتی ناشنواترین گوش‎ها نیز وادار به شنیدن نظرات بخش خصوصی شوند و از این رو فعالان اقتصادی کشور به بیان حرف‎ها و پیشنهادهای خود ترغیب گشته و امید دارند که از دریچه روشن این روزنامه بتوانند ایجاد تغییری مثبت را شاهد باشند. جالب است که این روزنامه خودش را در حصار مسائل اقتصادی محبوس نکرده و طیف وسیعی از مطالب متنوع دیگر از جمله سیاسی، اجتماعی، هنری، ورزشی و تاریخی را نیز پوشش داده و مخاطب خود از هر صنف و طبقه اجتماعی و رده سنی را سیراب می‎کند. بدون اغراق مطالعه دقیق کلیه مطالب مندرج در این روزنامه به بیش از یک روز زمان نیاز دارد. از این رو امکان جمع‎آوری چنین مجموعه‎ای در یک روز جای بسی شگفتی است و قطعاً انجام این مهم مرهون تلاش‎های بی‎وقفه سردبیران حرفه‎ای و دبیران سرویس‎های مربوطه من جمله صنعت، بازرگانی و بورس کالا است که بسیار مطلع و پرکار هستند و مطالب بخش‎های صنعت، بازرگانی و بورس کالا بسیار ممتاز بوده و همچنین تحلیل‎های صفحات میانی برای مخاطبان بسیار مفید و پربار می‎باشد.

البته امیدواریم که این سیاست و روش همچنان تداوم داشته باشد و سیاست‎گذاران این نشریه به هیچ عنوان از آن عدول نکنند که هر گونه چرخشی در این سیاست می‎تواند باعث ناامیدی مخاطبین آن گردد.

بدین وسیله انجمن صنایع نساجی ایران به سهم خود و به نمایندگی از طرف اعضا و فعالان این صنعت، سالروز انتشار این روزنامه را به کلیه مدیران و همه پرسنل پرتلاش آن مجموعه و همچنین مخاطبین و فعالان عرصه اقتصاد تبریک گفته و آرزومندیم که ادامه راه این رسانه همچون گذشته پر موفقیت باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مهندس علیرضا حائری
دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×