اخبار نساجی

دستورالعمل راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب دستورالعمل راه اندازی شهرک‌های صنعتی خصوصی در کشور خبر داد.

سیدمحمدعلی سیدابریشمی از تصویب دستورالعمل راه اندازی شهرک‌های صنعتی خصوصی در کشور خبرداد و گفت: شهرک های صنعتی خصوصی می تواند در رشد صنعتی کشور به سازمان کمک کنند و ما از ایجاد این شهرکها حمایت می کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: به کیفی سازی شهرکهای صنعتی اشاره کرد و گفت: اولویت سازمان کیفی سازی شهرکهای صنعتی است و فاز های بعدی باید با مطالعه و کار کارشناسی آغاز شود.

وی تصریح کرد: شرکت های استانی بدنبال اخذ اسناد مالکیت شهرک ها و اسناد تفکیکی واحدهای صنعتی باشند تا صنعتگران در سرمایه گذاریهای با مشکلی روبرو نباشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل ازمهر، سیدابریشمی با بیان اینکه مشکلات راه اندازی یک شهرک یا ناحیه صنعتی بیش از توسعه آن است تصریح کرد: مدیران باید از به هدر رفتن سرمایه های ملی در شهرک های صنعتی جلوگیری نمایند تا هرچه سریعتر به توسعه صنعتی دست یابیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در ایجاد شهرکهای جدید صنعتی باید مکان سنجی و مکان یابی به خوبی انجام شود و این شهرک در بهترین موقعیت و شرایط جغرافیایی راه اندازی شود.

سیدابریشمی با اشاره به واگذاری شهرکهای صنعتی به شرکتهای خدماتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید تمام زیرساخت های شهرک های صنعتی حتی تصفیه خانه فاضلاب از سوی شرکت های استانی آماده و سپس واگذار شود و شرکت های استانی فقط نقش ناظر داشته باشند.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت، کمبود آب را یکی از مشکلات واحدهای صنعتی کشور عنوان کرد و افزود: یکی از راه های جبران کمبود آب استفاده از پساب فاضلاب صنعتی و شهری برای انجام فعالیت ها و فضای سبز شهرک های صنعتی است.

سیدابریشمی با بیان اینکه مسئولیت واحدهای صنعتی ۱۱ منطقه ویژه کشور به این سازمان واگذار شده است. خواستار تهیه کتابچه شناسایی این واحدهای مستقر در مناطق ویژه شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×