اخبار نساجی

میزان گردش مالی صنعت طلا در دنیا چقدره؟

 

میزان گردش مالی صنعت طلا در دنیا چقدره؟

رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا وجواهر سنگ های قیمتی گفت: گردش مالی صنعت طلا و جواهر در دنیا هزار میلیارد دلار است.

به گزارش افکار نیوز ،عبادالله محمد ولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: کل این گردش مالی ۳۵۰ میلیون دلار مربوط به بخش طلا و ۶۵۰ میلیون دلار مربوط به بخش جواهر می شود.

وی با اشاره به اینکه سهم کشور ما از این گردش مالی در بخش تولید طلا و جواهر اندک است،ادامه داد: با توسعه حمایت های دولتی و استفاده از پتانسیل های موجود در بخش تولید، پیش بینی می شود در هفت سال آینده این قسمت ارتقا یابد و ایران جزو پنج کشور برتر دنیا در این حوزه قرار گیرد.

رییس اتحادیه تولید کنندگان وصادر کنندگان طلا وجواهر با بیان اینکه میزان مصرف طلا وجواهر از تولید داخل بیشتر است ادامه داد: مصرف طلا درایران سالانه ۳۰۱۰ تن است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بازار تولید طلا تحت تاثیر قاچاق قرار دارد که امیدواریم این موضوع سامان یابد و حمایت ها از تولید کنندگان داخلی بیشتر شود

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×