اخبار نساجی

نعمت زاده کمیسیون صنایع را درباره شبنم و ایران کد قانع کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نعمت زاده کمیسیون صنایع را درباره شبنم و ایران کد قانع کرد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که نمایندگان عضو این کمیسیون از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ایران کد و شبنم قانع شدند .

به گزارش ایرنا به نقل از خانه ملت ، ˈمحمدرضا خان محمدی خرمیˈ با اشاره به جلسه کمیسیون صنایع با ˈمحمدرضا نعمت زاده ˈ گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت امروز برای پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان به کمیسیون صنایع مجلس رفت.

وی عنوان کرد : در جلسه کمیسیون صنایع و معادن، برخی نمایندگان در حوزه صنعت سوالاتی از وزیر داشتند که بیشتر به حوزه انتخابیه مربوط بود و بعد از آن نیز وزیر در رابطه با حذف طرح شبنم و ایران کد توضیحاتی را ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان سوال کننده از نعمت زاده از پاسخ های وی قانع شدند، تصریح کرد: برخی نمایندگان در مورد ثبت شرکت های صنعتی به وزیر انتقاداتی وارد دانستند مبنی بر اینکه متاسفانه افراد غیر تخصصی با ثبت معدن، عملا باعث تعطیلی این صنعت شده اند که وزیر در این مورد دستور پیگیری و حل مشکلات موجود را صادر کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خان محمدی اظهار کرد: نعمت زاده درادامه جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی در مورد طرح شبنم و ایران کد ارائه کرد، که این موضوع، مورد سوال نمایندگان نبود.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: سوالات بیشتر نمایندگان حول محور صنعت کشور و مسئولین گذشته این بخش بود و باید عنوان کرد سوالات و پاسخ های نمایندگان و وزیر صنعت، معدن و تجارت با یکدیگر همسو بوده و نعمت زاده نیز قول مساعد برای پیگیری مشکلات بخش صنعت را داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×