اخبار نساجی

واکنش معاون وزیر صنعت:حرف های بهمنی بچه گانه است/این صحبت ها توهین به شعور مردم است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر صنعت بیان صحبت‌هایی مربوط به ورود کالا‌های لوکس و خودرو به‌جای کالا‌های اساسی را بچه‌گانه و دور از شأن مسئولان دانست و گفت: امکان ورود خودرو به‌جای کالا‌های اساسی به‌دلیل روند ترخیص وجود ندارد.

عباس قبادی در واکنش به اظهارات رئیس‌کل بانک مرکزی مبنی بر ترخیص خودرو و کالا‌های لوکس در لوای کالا‌های اساسی اظهار داشت:  بانک مرکزی هر کالای لوکسی را که به‌عنوان کالای اساسی قرار است وارد شود در آب بریزد، مگر می‌شود؟ این حرف‌های بچه‌گانه که مسئولان مطرح می‌کنند، چیست؟

وی با بیان “ما به‌عنوان وزارت صنعت تنها ۸ قلم کالای اساسی داریم که برای واردات نیاز به ارز دارد”، گفت: مگر می‌شود به‌جای گندم خودرو وارد کرد؟ این صحبت‌ها عامیانه است و در شأن مقامات کشور نیست، زیرا هر کالایی ثبت سفارش می‌شود، مگر کالای قاچاق است که بخواهند یک کالا‌ را به‌جای کالای دیگری وارد کنند؟ همه این کالا‌ها ثبت سفارش شده و تعرفه خود را دارد.

به‌گفته مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی، این صحبت‌ها توهین به شعور مردم و جامعه بوده و حرف‌های بی‌ربطی است که مطرح می‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا ترخیص کالا‌ها با صدور مجوز ۲.۵ میلیارد دلاری شروع شده، گفت: هنوز تخصیص این میزان پول در یکی از بخش ها که مربوط به بانک مرکزی است با مشکل روبه‌رو شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×