اخبار نساجی

دو خدمت جدید در بانکداری الکترونیک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دو خدمت جدید در بانکداری الکترونیک

بانک ملت ، نخستین بار در سیستم بانکی کشور، طرح تشویقی ویژه کاربران دروازه پرداخت اینترنتی را طراحی و پیاده سازی کرده است.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، به منظور ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تشویق آحاد جامعه به استفاده از دروازه پرداخت اینترنتی ، همه کاربران اعم از دارنده کارت بانک ملت یا سایر بانک های عضو شتاب که خرید اینترنتی می کنند ، امکان شرکت در قرعه کشی را خواهند داشت.

در این طرح، به محض اتمام فرآیند پرداخت در زمان خرید، قرعه کشی به صورت آنی انجام و در صورت برنده شدن، پیامی مبنی بر برنده شدن کاربر، برای وی نمایش داده خواهد شد.
شرط اختصاص جایزه به کاربران، انجام کامل فرآیند خرید است و در صورتی که به هر دلیل، خرید انجام شده به طور کامل خاتمه نیابد، جایزه نمایش داده شده به کاربر تعلق نخواهد گرفت.

با هدف رفاه حال برندگان و بی نیاز کردن آنان از مراجعه حضوری به شعب بانک برای دریافت جایزه ، جوایز یادشده به حساب متمرکز بانک ملت که از سوی کاربر در بخش جایزه خرید اینترنتی از سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir معرفی شده است، واریز خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین بانک ملت ، بسته تسهیلاتی جدیدی را با عنوان quotation mark پرداخت حقوق ملت quotation mark طراحی و عرضه کرده است.
روابط عمومی بانک ملت اعلام کرد با هدف افزایش تعاملات سودمند با مشتریان و مساعدت اعتباری به اشخاص حقیقی و حقوقی که حقوق کارکنان خود را از طریق واریز گروهی نزد این بانک انجام می دهند، بسته تسهیلاتی quotation mark پرداخت حقوق ملت quotation mark ارائه می کند.

متقاضیان بهره مندی از تسهیلات پرداخت حقوق ملت می توانند با ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
افتتاح حساب (قرض الحسنه جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت) نزد بانک ملت به نام متقاضی، افتتاح حساب کارکنان (قرض الحسنه جاری بدون دسته چک یا کوتاه مدت) نزد بانک ملت، امکان بازپرداخت تسهیلات اعطایی به صورت یکجا یا ماهانه ، امکان دریافت تسهیلات در قبال انواع وثایق مورد قبول بانک، اعطای تسهیلات بدون نیاز به سپرده گزاری ، اعطای تسهیلات در قالب انواع وثایق مورد قبول بانک و پرداخت تسهیلات با نرخ سود کمتر از نرخ های جاری بانک از ویژگی ها و شرایط و ضوابط اعطای این تسهیلات است.

اعطای تسهیلات در قالب طرح پرداخت حقوق ملت صرفاً برای پرداخت خالص حقوق ماهانه کارکنان امکان پذیر است و مشتریان می توانند پس از بازپرداخت کامل تسهیلات ، برای دریافت مجدد آن اقدام کنند.
حداکثر مبلغ تسهیلات اعطایی بانک ملت در این طرح معادل ۸۰ درصد مبلغ خالص حقوق مستمر پرداختی کارکنان اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی تعیین شده است.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر، متقاضی طرح پرداخت حقوق ملت برای استفاده از تسهیلات طرح پرداخت حقوق ملت، باید حداقل به مدت سه ماه پرداخت حقوق کارکنان خود را از طریق واریز گروهی در بانک ملت انجام دهد و هیچ گونه بدهی تعیین تکلیف نشده نزد این بانک نداشته باشد.

همچنین در صورتی که متقاضی از خدمات بن کارت ملت استفاده کند، نرخ های سود تسهیلات مذکور به میزان یک درصد کاهش خواهد یافت.
بانک ملت تا پایان دهه اول تیر ماه ، سه هزار و ۱۳۹ دستگاه خودپرداز در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده است.

همچنین دو هزار و ۹۵ دستگاه خودپرداز دیواری و یکهزار و ۴۴ دستگاه خودپرداز سالنی از سوی این بانک در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.
بانک ملت همچنین حدود ۴۰۳ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در فروشگاه ها، مراکز خرید و مغازه های سطح کشور نصب و راه اندازی کرده است.

صدور بیش از ۳۳ میلیون و ۲۳۴ هزار فقره انواع کارت الکترونیک و افتتاح حدود ۳۵ میلیون و ۳۲۵ هزار فقره انواع حساب الکترونیک، از دیگر اقدامات بانک ملت در بخش بانکداری الکترونیک است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×