اخبار نساجی

پایانه عملیات ریلی کانتینری در بندر شهید رجایی راه اندازی می شود

 

تهران- پایانه عملیات ریلی کانتینری در بندر شهید رجایی با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریالی شرکت تایدواتر خاورمیانه راه اندازی می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت تایدواتر خاورمیانه ، معاون امور کانتینر و لجستیک شرکت تایدواتر خاورمیانه با اعلام خبر مبادله شدن بیش از ۹۰ هزار تی ای یو کانتینر با راه آهن جمهوری اسلامی ایران از طریق بندر شهید رجایی تصریح کرد: این میزان عملیات در سال ۱۳۹۰ با رشد ۳۸ درصدی نسبت به سال قبل از آن توام بوده است.

‘علیرضا چشم جهان’ همچنین گفت: با توجه به‌ افزایش استقبال صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی برای استفاده از ناوگان ریلی جهت نقل و انتقال محمولات کانتینری به‌ ویژه پس از اجرا شدن قانون هدفمندی یارانه ها و تعدیل قیمت حامل های انرژی، شرکت تایدواتر خاورمیانه درصدد سرمایه‌گذاری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریالی جهت احداث پایانه عملیات ریلی کانتینری در محوطه­ای به مساحت هفت هکتار در بندر شهید رجایی است که اخیرا قرارداد آن با سازمان بنادر و دریانوردی منعقد و در شرف نهایی شدن است.

وی افزود: برای حضور فعال در شبکه راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت تایدواتر خاورمیانه نسبت به ‌خرید ۵۰ دستگاه واگن مدرن کانتینربر از طریق سازندگان داخلی اقدام کرده که این واگن ها ‌تا پایان ‌اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ به‌مرحله بهره برداری خواهند رسید و سهم این شرکت در حمل و نقل ریلی محمولات کانتینری افزایش می­ یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×