اخبار فرش ماشینی

مطالبات کارگران نساجی از شنبه پرداخت می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فرماندار قائم شهر با اشاره اینکه مطالبات کارگران نساجی از شنبه آینده پرداخت می شود، گفت: پیگیری هایی در زمینه پرداخت مطالبات شده است.

به گزارش مهر، مهدی محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه قائم شهر اظهارداشت: امیدواریم مطالبات کارگران ظرف ده روز به حساب آنها واریز شود.

وی با اشاره به وام ۱۲ میلیارد تومانی بانک ملی به نساجی با حساب مشترک، افزود: مطالبات کارگران به نوبت و با تهیه لیست دسته های هفتاد نفری پرداخت شود.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه امیدواریم کارخانه نساجی که در سال ۸۶ پلمپ شده بود با حضور کارفرمای این کارخانه و قولهایی که داده است ۶۵۰ نفر را تا پایان ۹۴ بکارگیری کند، اذعان داشت: نساجی دستخوش تغییر مدیریت خود شده و برخی از این مدیران برخی از دستگاه‌های این کارخانه را به عنوان ضایعات فروخته اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محمدی بیان کرد: امروز این کارخانه نزدیک به ماهانه ۱۵۰ میلیون تومان سوددهی دارد و همه باید از روند پیشرفت کارخانه حمایت کنیم تا توسعه لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه معضل بزرگ شهرستان در حال حاضر بحث زباله است، گفت: زباله این شهر حدود ۴۰ سال روی هم دپو می‌شود و سرمایه‌گذاری برای ساخت کارخانه کمپوست در قائم شهر استقبال کرد که متاسفانه این فرصت به سبب سهم‌خواهی شورای شهر قائم شهر از دست رفت.

محمدی در خصوص نهم دی تصریح کرد: نهم دی ماه تجدید بیعت با همه آرمان های جمهوری اسلامی ایران و با امام امت بود.

وی خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ کشور با درایت و دوراندیشی رهبری خاموش شد و مردم ولایتمدار بودن خودشان را ثابت و نشان دادند که در عرصه دفاع از نظام جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادند.

محمدی اظهار کرد: در حوزه باشگاه نساجی جلسات استانی داشتیم و از همه مدیران و نمایندگان استان بهره گرفتیم و از همه حمایت‌های آنان تشکر دارم.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از درآمدهای شهرداری صرف هزینه های جاری می‌شود، افزود: با احداث کارخانه کمپوست در قائم شهر برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شد که شهرداری می‌توانست با الحاق ۱۵۰ کارگر خود در آن شرکت بار هزینه خود را کمتر کند.

محمدی با اشاره به پروژه‌های روگذر خیابان تهران گفت: تمامی هزینه‌های این پروژه‌ کشوری است و با تایید استانداری مازندران این روگذر انجام می شود.

وی آمار بیکاری در شهرستان قائم شهر را به دلیل عدم رجوع بیکاران نمی توان دقیق عنوان کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×