اخبار فرش ماشینی

توجه به نیاز مشتریان فرش به معنای تسلیم نیست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه فرش طی سال‌های گذشته نتوانسته خود را با نیاز روز دنیا هماهنگ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صفر امانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه در تلاش هستیم تا این کمبود را رفع کرده و بتوانیم در سال‌های آینده فرش را به جایگاه واقعی خود برسانیم و آن را از لحاظ کمیت و کیفیت ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: رساندن فرش به جایگاه واقعی خود یک نیاز بزرگ برای ایران است که مسئولیت آن بر دوش صنعت فرش گذاشته شده است.

امانی افزود: هیچ تردیدی نیست که برای فروش مطلوب یک کالا باید به نیازها، علاقه‌مندی و خواست مصرف‌کننده نهایی آن توجه داشت و در صورتی که تولید به اقتضای نیازهای خریدار صورت نپذیرد، محکوم به ورشکستگی خواهد بود.

امانی اضافه کرد: این اصلی پذیرفته شده است که عرضه باید در تناسب با تقاضا باشد و در صورتی می‌توان به فروش مطلوب و بالا دست یافت که کالای تولیدی پاسخگوی نیازهای مشتری باشد.

وی اظهار کرد: درست است که برای رقابت در بازارهای جهانی فرش دستباف که رقبای قدرتمندی نیز مدعی هماوردی با ایران هستند، باید و باید به سلایق و خواست مشتریان توجه کرد اما این نکته را نیز باید در ذهن داشت که “توجه” به معنای “تسلیم” نیست و هنر آن است که نیاز و خواست را بتوان هماهنگ با اصالت‌های خودی در مشتری ایجاد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×