اخبار نساجی

جلسه سازمان استاندارد با وزیر نفت برای بررسی کیفیت بنزین برگزار می‌شود

 

جلسه سازمان استاندارد با وزیر نفت برای بررسی کیفیت بنزین برگزار می‌شود

    رئیس سازمان ملی استاندارد از برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر نفت برای بررسی کیفیت بنزین و نحوه اجرای استاندارد این محصول خبر داد و گفت: گزارش مشکل‌داری در مورد بنزین وارداتی از سوی وزارت نفت به ما ارائه نشده است.

نیره پیروزبخت در گفت و گو با فارس با بیان اینکه استاندارد بنزین با تولی‌گری سازمان استاندارد و با همکاری ذی‌نفعان تدوین و مصوب شده است، اظهار داشت: استاندارد ۴۹۰۴ به عنوان استاندارد بنزین یک استاندارد اجباری است.

وی با بیان اینکه در سال ۸۴ تفاهمی بین سازمان استاندارد و وزارت نفت در مورد اجرای این استاندارد صورت گرفت، گفت: طبق این تفاهم، اجرای استاندارد بنزین به وزارت نفت تفویض شده است.

وی افزود: در صددیم جلسه‌ای را با وزیر نفت داشته باشیم تا موضوع اجرای استاندارد بنزین مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پیروزبخت تأکید کرد: در این جلسه اعلام می‌کنیم که اگر قرار است وزارت نفت بر اجرای استاندارد بنزین نظارت داشته باشد، ما نیز بر عملکرد آزمایشگاه‌ها و همچنین نمونه‌برداری از بنزین داخلی و وارداتی به صورت رندم نظارت خواهیم کرد تا بر کیفیت بنزین صحه‌گذاری کنیم.

وی افزود: از سال ۸۴ تا کنون به صورت ممیزی از نتایج آزمون، کنترل‌های خود را انجام داده‌ایم به طوری که نتایج را از وزارت نفت دریافت می‌کردیم و پس از آزمون، در صورت وجود ابهام، آن را با مسئولان وزارت نفت در میان می‌گذاشتیم.

رئیس سازمان استاندارد تصریح کرد: تاکنون گزارش مشکل‌داری در مورد بنزین وارداتی از سوی وزارت نفت به ما ارائه نشده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×