اخبار نساجی

جدیدترین CPU در راه است‎

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گفته کارشناسان جدیدترین CPU شرکت AMD در راه است‎

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از انتشار خبری مبنی بر به بازار آمدن سری جدید پردازنده‌های اینتل به نام Ivy bridge و خوشحالی اینتل که دیگر قطعا AMD به گرد پای او نمی‌رسد، بار دیگر شرکت AMD همه را بهت زده کرد.

بنا بر اعلام سایت x-Bit و چند سایت خبری دیگر، نقشه راه AMD توسط یکی از کارمندان اخراج شده این شرکت مبنی بر به بازار آمدن نسل جدید پردازنده‌های AMD بولدوزر با مدل FX-۸۱۷۰ در انتهای سه ماه اول سال ۲۰۱۲ march میلادی منتشر شد.

طبق جزئیات کم درج شده در این سایت‌ها FX-۸۱۷۰ با اصلاحات نسل قبل خود ۸۱۵۰ و با فرکانس بالاتر ۳.۹ گیگاهرتز در هر هسته و در حالت توربو کور حتی از ۸۱۵۰ هم قوی‌تر و با سرعت‌تر یعنی ۴.۵ گیگاهرتز خواهد بود و تمام نکات و مشکلات مربوط به ۸۱۵۰ در این پردازنده بطور کامل برطرف شده است.

به گفته معراج هلشی – کارشناس فروش محصولات رایانه‌یی – بر اساس این نقشه راه، ای ام دی تا سال ۲۰۱۴ به نسل پردازنده‌های هشت هسته‌یی با معماری زامبی ادامه خواهد داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×