Categories: اخبار نساجی

آخوندی در نخستین روز فعالیت: ارزیابی جدی از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی خواهم داشت

 

وزیر راه و شهرسازی در نخستین روز کاری خود اعلام کرد: بر اساس رای اعتمادی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی داد‌ه‌اند، ارزیابی جدی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی خواهم داشت و مدیریت‌ها و کارآمدی زیر مجموعه‌ها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز شنبه در شورای معاونان این وزارتخانه حضور یافت و با اشاره به ارزیابی جدی از برنامه‌های در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: از مدیریت‌ها و کارآمدی آنها ارزیابی خواهد شد و آنجا که مدیریتی کارآمد است با او ادامه می دهیم و جایی که سیاستها و مدیریت‌ها قوی نیست اقدامات موثر دیگری انجام خواهیم داد.

وزیر راه و شهرسازی از فعالیت‌ها و خدمات علی نیکزاد در دوران وزارتش قدردانی کرد و خواستار ارایه راهکارهایی از سوی وی برای بهبود امور شد.

وی بر ضرورت مرور سیاست‌ها و خط مشی کلی این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: چنانچه لازم باشد در امور تجدید نظر می کنیم.

به اعتقاد آخوندی، تغییر وزیر فرصتی برای بررسی بدون تعصب و بازنگری در برنامه‌ها است و رفت و آمدها به مفهوم ناکارآمدی کسی و دلیلی بر موفقیت فوق العاده فرد دیگر نیست.

وی خطاب به معاونان و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه گفت: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه‌ای تخصصی است و افراد حرفه‌ای در آن شاغلند و اکنون دنبال کار حرفه‌ای مطابق با استانداردها هستیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: توقعات مردم از حوزه راه و شهرسازی سنگین است و تلاش می کنم از حوزه بهره‌بردار به خدمات ارائه شده نگاه کنم و باید ببنیم شهروندان نگاهشان به خدمات ما چیست؟ و رضایت آنها تا چه حد کسب شده است؟

در ابتدای این نشست، علی نیکزاد وزیر پیشین راه و شهرسازی خواستار موفقیت دولت تدبیر و امید شد و اظهار داشت: فردی متخصص به این وزارتخانه وارد شده و قبلا سابقه وزارت مسکن و شهرسازی را در کارنامه خود ثبت کرده، یک متخصص با نگاه جدید و بر مسائل اشراف دارد.

نیکزاد گفت: طی هشت سال فعالیت دولت نهم و دهم دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شروع شد که یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن تحویل شده است.

وی افزود: در حوزه مسکن شهری دو میلیون و ۱۸۰ هزار واحد مسکونی احداث شد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحد به اتمام رسیده و بقیه پیشرفت ۷۰ درصدی دارد.

نیکزاد اظهار امیدواری کرد: دولت یازدهم بحث کیفیت پروژه‌ها را مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: اتمام هشت هزار کیلومتر راه آهن در دست ساخت، موجب می شود که تمامی استان‌ها به شبکه ریلی متصل ‌شوند و کشورمان به خطوط ریلی تمام کشورها همسایه وصل ‌شود.

وی اظهار داشت: از سازمان هواپیمایی کشوری درخواست کرده‌ بودم که در بحث ایمنی به هیچ عنوان کوتاه نیایند و بر این اساس بود که طی سال های اخیر سانحه‌ هوایی نداشتیم.

نیکزاد در پایان تاکید کرد: هیچ گاه حاضر به جدایی پژوهشکده حمل و نقل از وزارت راه و شهرسازی نبودم، اما با پیگیری و تصویب شورای عالی اداری و هیات وزیران این اقدام صورت گرفت.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

ترکیه و جهش صادرات فرش به ۱۸۳ کشور

ترکیه طی ۶ ماه به ۱۸۳ کشور و منطقه آزاد فرش صادر کرد؛ آمریکا و…

2 روز ago

گزارش صنعت نساجی و پوشاک ترکیه

نویسنده: دکترکامران داوری نیکو رایزن بازرگانی ایران در ترکیه آشنایی با صنعت نساجی و پوشاک…

5 روز ago

نمایشگاه فرش قازی آنتپ ۲۰۲۴: رویدادی موفق با چشم‌اندازهای امیدوارکننده برای آینده

گروه نمایشگاهی TÜYAP با همکاری اتاق بازرگانی قازی انتپ، نمایشگاه فرش قازی انتپ 2024 را…

1 هفته ago

تمایز محصول استراتژی‌های کلیدی برای موفقیت در بازار رقابتی

تمایز محصول به یک استراتژی بازاریابی اشاره دارد که یک محصول را جذاب و متفاوت…

1 هفته ago

شماره ۸۶ مجله نساجی کهن ویژه نامه تیرماه منتشر شد

تبلیغات روی جلد: شرکت معتمد تکس فهرست مطالب شماره 86 مجله نساجی کهن نمایشگاه اصفهان:…

1 هفته ago

انتخاب هیات رییسه جدید اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران (ویدیو)

انتخاب هیات رییسه و بررسی مسائل مهم صادرات روز دوشنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۳ پنجاهُ…

1 هفته ago