Categories: اخبار نساجی

آخوندی در نخستین روز فعالیت: ارزیابی جدی از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی خواهم داشت

 

وزیر راه و شهرسازی در نخستین روز کاری خود اعلام کرد: بر اساس رای اعتمادی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی داد‌ه‌اند، ارزیابی جدی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی خواهم داشت و مدیریت‌ها و کارآمدی زیر مجموعه‌ها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز شنبه در شورای معاونان این وزارتخانه حضور یافت و با اشاره به ارزیابی جدی از برنامه‌های در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: از مدیریت‌ها و کارآمدی آنها ارزیابی خواهد شد و آنجا که مدیریتی کارآمد است با او ادامه می دهیم و جایی که سیاستها و مدیریت‌ها قوی نیست اقدامات موثر دیگری انجام خواهیم داد.

وزیر راه و شهرسازی از فعالیت‌ها و خدمات علی نیکزاد در دوران وزارتش قدردانی کرد و خواستار ارایه راهکارهایی از سوی وی برای بهبود امور شد.

وی بر ضرورت مرور سیاست‌ها و خط مشی کلی این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: چنانچه لازم باشد در امور تجدید نظر می کنیم.

به اعتقاد آخوندی، تغییر وزیر فرصتی برای بررسی بدون تعصب و بازنگری در برنامه‌ها است و رفت و آمدها به مفهوم ناکارآمدی کسی و دلیلی بر موفقیت فوق العاده فرد دیگر نیست.

وی خطاب به معاونان و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه گفت: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه‌ای تخصصی است و افراد حرفه‌ای در آن شاغلند و اکنون دنبال کار حرفه‌ای مطابق با استانداردها هستیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: توقعات مردم از حوزه راه و شهرسازی سنگین است و تلاش می کنم از حوزه بهره‌بردار به خدمات ارائه شده نگاه کنم و باید ببنیم شهروندان نگاهشان به خدمات ما چیست؟ و رضایت آنها تا چه حد کسب شده است؟

در ابتدای این نشست، علی نیکزاد وزیر پیشین راه و شهرسازی خواستار موفقیت دولت تدبیر و امید شد و اظهار داشت: فردی متخصص به این وزارتخانه وارد شده و قبلا سابقه وزارت مسکن و شهرسازی را در کارنامه خود ثبت کرده، یک متخصص با نگاه جدید و بر مسائل اشراف دارد.

نیکزاد گفت: طی هشت سال فعالیت دولت نهم و دهم دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شروع شد که یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن تحویل شده است.

وی افزود: در حوزه مسکن شهری دو میلیون و ۱۸۰ هزار واحد مسکونی احداث شد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحد به اتمام رسیده و بقیه پیشرفت ۷۰ درصدی دارد.

نیکزاد اظهار امیدواری کرد: دولت یازدهم بحث کیفیت پروژه‌ها را مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: اتمام هشت هزار کیلومتر راه آهن در دست ساخت، موجب می شود که تمامی استان‌ها به شبکه ریلی متصل ‌شوند و کشورمان به خطوط ریلی تمام کشورها همسایه وصل ‌شود.

وی اظهار داشت: از سازمان هواپیمایی کشوری درخواست کرده‌ بودم که در بحث ایمنی به هیچ عنوان کوتاه نیایند و بر این اساس بود که طی سال های اخیر سانحه‌ هوایی نداشتیم.

نیکزاد در پایان تاکید کرد: هیچ گاه حاضر به جدایی پژوهشکده حمل و نقل از وزارت راه و شهرسازی نبودم، اما با پیگیری و تصویب شورای عالی اداری و هیات وزیران این اقدام صورت گرفت.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

20 ساعت ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

21 ساعت ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

21 ساعت ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

2 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

3 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

3 روز ago