اخبار فرش ماشینی

آران و بیدگل نماد رونق تولید در استان اصفهان است

فرماندار آران و بیدگل گفت: این شهرستان با برخورداری از نزدیک به ۸۰۰ واحد تولیدی و صادرات سالانه افزون بر ۱۲۵ میلیون دلار کالا به سایر کشورها، به نمادی از رونق تولید در استان اصفهان و حتی کشور تبدیل شده است.

 

 به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از  ایرنا، اسماعیل بایبوردی  در جلسه شورای اداری آران و بیدگل افزود: فرش ماشینی با ۸۱ میلیون و ۷۳۸ هزار دلار نزدیک به ۶۵ درصد صادرات و میلگرد با ارزش ریالی ۴۳ میلیون و ۶۳۸ هزار دلار نزدیک به ۳۴ درصد از مجموع میزان صادرات این شهرستان را به خود اختصاص می دهد.
وی بیان کرد: آران و بیدگل با فعالیت ۷۰۰ واحد و تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمربع فرش ماشینی به قطب تولید فرش کشور و حتی جهان تبدیل شده که این شرایط، شهرستان را در کشور متمایز کرده است.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به تشکیل ۸۰ پرونده سرمایه گذاری در هفت ماه گذشته اضافه کرد: حجم این سرمایه گذاری ها بین ۲۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال است که به جد پیگیر به نتیجه رسیدن آنها هستیم.
وی عنوان کرد: برای برطرف کردن تهدیدهای اقتصاد تک محصولی باید به دنبال توسعه سایر صنایع هم باشیم که در این راستا استقرار صنایع پایین دستی فولاد در شهرستان آران و بیدگل پیگیری می شود تا صنایعی با ارزش افزوده بالا در منطقه راه اندازی کنیم.
بایبوردی با اشاره به شرایط سخت تحریم در نتیجه توطئه دشمنان تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب با هدایت حکیمانه و با توجه به شرایط موجود، ۱۳۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کردند تا توطئه دشمنان در نشانه رفتن معیشت و اقتصاد مردم بی اثر شود.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی با انباشت قوانین در کشور رو به رو هستیم که البته برای تسهیل رونق تولید ابلاغ شده اما ناخواسته برخی کارشناسان و مدیران با آنها مزاحمت هایی برای کسب و کارها ایجاد می کنند.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: باید سرمایه گذاران را به عنوان قهرمان ملی ببینیم زیرا در این شرایط سخت به اشتغال و رونق تولید کمک می کنند و ما نیز باید به دنبال تسهیل امور آنها باشیم.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago