اخبار فرش ماشینی

موانع صادرات فرش ایران به روسیه برطرف می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 نماینده بازرگانی روسیه در ایران با اشاره به شناخت و اشتیاق مردم روسیه به فرش دستباف ایرانی از تمایل خود و سفارت روسیه در ایران برای تسهیل ورود فرش ایران به این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، حمید کارگر در دیدار با آندری لوگانسکی با تبیین جایگاه و ویژگی های فرش دستباف ایرانی، به مشکلات موجود در ترخیص موقت فرش های دستباف ایرانی برای حضور در نمایشگاه های کشور روسیه اشاره کرد و خواستار چاره جویی برای رفع آن شد.

نماینده بازرگانی روسیه در ایران نیز با اشاره به شناخت و اشتیاق مردم روسیه به فرش دستباف ایرانی از تمایل خود و سفارت روسیه در ایران برای تسهیل در ورود فرش ایران به روسیه خبر داد.

لوگانسکی گفت: مردم روسیه فرش ایرانی را به بهای بسیار بالایی تهیه می کنند و مشتاقیم با رفع موانع موجود و افزایش حضور صادرکنندگان ایرانی در روسیه، واسطه های روس حذف شده و شهروندان با قیمت مناسبی به تنوع بالایی از فرش ایرانی دست پیدا کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این دیدار راهکارهای پیشنهادی دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مکاتبات طرفین این مساله تا دستیابی به راه حل بهینه دنبال شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×