Categories: اخبار نساجی

آغاز طرح نوروزی راه‌‌‌آهن

 

مدیر عامل راه‌آهن با اشاره به ‌آغاز طرح نوروزی راه‌آهن از امروز، گفت: برای رفاه حال مسافران در ایستگاه راه‌‌‌آهن تهران و ۷ ایستگاه اصلی دیگر، اینترنت “وایرلس” راه‌اندازی شده است.

به گزارش بی باک به نقل از عبدالعلی صاحب‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»‌ با اشاره به آغاز طرح نوروزی راه‌آهن از امروز، اظهار داشت:‌ در روز ابتدایی طرح نوروزی مطابق برنامه زمان‌بندی شده تمامی قطارها از مبداء حرکت خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در طول ایام نوروز حدود ۲ میلیون مسافر از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی جابه‌جا شوند، خاط‌رنشان کرد: هدف‌گذاری راه‌آهن ارائه خدمات مطلوب به مسافران و سیر ایمن قطارها است.

مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به آماده‌سازی قطارها و سالن‌های مسافری برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سالن‌های قطارها از نظر ایمنی، تهویه و کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است.

صاحب‌محمدی با اشاره به اینکه ایمنی سیر از مهم‌ترین دغدغه‌های راه‌آهن است، خاطرنشان کرد: پس از این موضوع، ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکت‌های حمل و نقلی مورد توجه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته راه‌آهن و شرکت‌های خصوصی دست به دست یکدیگر داد‌ه‌اند تا بهترین خدمات در نوروز به مسافران ارائه شود.

صاحب‌محمدی با اشاره به توزیع فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی،‌ اضافه کرد: مسافران در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا برای ارائه پیشنهادات و گزارشات خود می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۳۹ (تلفن گویا) و پیامک ۳۰۰۰۳۰۰ با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کنند.

* راه‌اندازی اینترنت “وایرلس” در ایستگاه راه‌آهن تهران و ۷ ایستگاه دیگر

مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ راه‌آهن، در ایستگاه راه‌آهن تهران و ۷ ایستگاه دیگر اینترنت “وایرلس” برای رفاه حال مسافران راه‌اندازی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه‌ها اصلی راه‌آهن به تدریج به سیستم اینترنت وایرلس تجهیز خواهند شد، خاطر‌نشان کرد:‌ همچنین تمامی ایستگاه‌های راه‌آهن به تلویزیون دیجیتال مجهز شده‌‌اند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

تخصیص نادرست ارز و پیامدهای آن برای صنعت نساجی

در سال گذشته، تخصیص نادرست و نامناسب ارز به صنعت نساجی به جای اقلام ضروری…

5 ساعت ago

ایرانتکس ۱۴۰۳ : نمایشگاه نوشیدنی و پوشیدنی ساخت چین! (ویدیو)

نمایشگاه ایرانتکس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای صنعت نساجی کشور، هر ساله…

10 ساعت ago

نمایشگاه The Holy Art آثار فرش سمیه صالحی

نمایشگاه The Holy Art که شامل یک مجموعه گالری هنری بین المللی واقع در شهرهای…

1 روز ago

علی همتی، کارآفرین برتر استان تهران در همایش صنعت و معدن

علی همتی: کارآفرین برتر تهران در همایش تجلیل از تولیدکنندگان صنعت و معدن پیشرفت و…

3 روز ago

حضور ۱۲۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور در نمایشگاه صنعت نساجی

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی ایران دیروز (۲۹ مردادماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران…

4 روز ago

تغییرات جدید در هیات مدیره انجمن دارندگان نشان های تجاری پوشاک ایران

اخیرا به استناد ماده ۲۷ اساسنامه تشکل ها تغییراتی در هیات مدیره انجمن دارندگان نشان…

5 روز ago