گزارش نمایشگاه ها

آماده سازی نمایشگاه فرش و کفپوش ۲۰۲۵ استانبول

تلاش ها و آماده سازی ها برای ثبت نام بازدید کنندگان و شرکت کنندگان نیز برای گردهمایی بزرگ آتی نمایشگاه فرش و کفپوش CFE، که برای اولین بار در مرکز نمایشگاه استانبول در دسامبر ۲۰۲۳ برگزار شد، در حال انجام است.

پس از علاقه شدید بازدیدکنندگان و غرفه داران به اولین نمایشگاه فرش و کفپوش استانبول، که برای اولین بار در مرکز نمایشگاه استانبول درسال ۲۰۲۳ برگزار شد این نمایشگاه با سه سالن دیگر برای گردهمایی آتی خود که برای ۱۷ تا ۲۰ دی ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است، گسترش خواهد یافت. غول های فرش از سراسر جهان و ترکیه حضور خود در نمایشگاه آتی را تضمین کرده اند.

ثانیه شماری ها برای نمایشگاه فرش و کفپوش که با همکاری گروه نمایشگاه Tüyap، انجمن صادرکنندگان فرش استانبول و انجمن صادرکنندگان فرش جنوب شرقی آناتولی برگزار شده است، آغاز شده است. این نمایشگاه، بار دیگر متخصصان صنعت، طراحان و خریداران را گرد هم خواهد آورد. بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت تا آخرین نوآوری‌ها را در محصولات فرش و کفپوش و همچنین نمونه‌های رنگ و متریال را در زیر یک سقف ببینند. این نمایشگاه همچنین میزبان رویدادهایی است که بازدیدکنندگان را در مورد روندهای آینده در این صنعت مطلع می کند.

“پربازدیدترین نمایشگاه فرش جهان” در دومین سال خود

در سری گذشته، این نمایشگاه میزبان ۲۱۲۸۴ بازدیدکننده از ۱۰۳ کشور، عمدتاً از اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا، با ۴۰۰ شرکت و نماینده، از جمله ۵۲ شرکت خارجی از ۱۳ کشور بود و به دلیل تقاضای زیاد از سوی شرکت کنندگان بالقوه، سه سالن اضافی برای پاسخگویی به این علاقه زیاد اضافه شد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه فرش و کفپوش، که به عنوان «پربازدیدترین رویداد در این بخش» شناخته می‌شود، این فرصت را خواهند داشت تا همه چیز مربوط به صنعت فرش را زیر یک سقف، در ۱۱ سالن به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع، از جمله فرش دستباف و گلیم، فرش ماشینی، انواع سجاده، کف پوش پارچه و لوازم ماشین آلات نساجی مشاهده کنند.

انتظار می‌رود این نمایشگاه که میزبان ارتباطات و فرصت‌های تجاری است، در سال‌های آینده رویداد جهانی صنعت باقی بماند و با باز کردن بازارهای جدید در خارج از کشور و تقویت روابط موجود از طریق محصولات برند و نوآور، به افزایش صادرات فرش کمک شایانی کند.

کسانی که مایلند از قطب جهانی صنعت فرش دیدن کنند یا در آن شرکت کنند، که شامل همه چیز از فرش ماشینی گرفته تا فرش دستباف، سجاده نماز، کف پوش های نساجی  و … است، می توانند از طریق لینکم زیر به صورت رایگان ثبت نام کنند.

ثبت نام رایگان

Parisa TadayonFard

Recent Posts

پیشرفت نمایشگاه اصفهان و افزایش شرکت‌کنندگان و نقاط قوت پس از تهران (ویدیو)

نمایشگاه اصفهان: تجربه و پتانسیل رونق صنعت نساجی نمایشگاه امسال بسیار خوب بود و نسبت…

10 ساعت ago

پنجاه و نهمین مجمع عمومی انجمن صنایع نساجی ایران

از تأسیس تا پنجاه و نهمین مجمع عمومی انجمن صنایع نساجی ایران یکی از قدیمی…

1 روز ago

استراتژی جدید شرکت آراز در زمینه صادرات محصولات (ویدیو)

نوآوری و کیفیت در قطعات و تجهیزات نساجی با استراتژی جهانی جولا (گروه صنعتی بازرگانی…

1 روز ago

پیشگامی فرافن هوا در معرفی تکنولوژی‌های نوین هوای فشرده (ویدیو)

شرکت فرافن هوا با هدف معرفی تکنولوژی‌های نوین در صنعت هوای فشرده امسال دو تکنولوژی…

1 روز ago

توسعه صنعت نساجی در ایران: از حضور بین‌المللی تا چالش‌های جدید (ویدیو)

شرکت پلاستو ماسوره کار همیشه در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور داشته است، و امسال نیز برای…

2 روز ago

نمایشگاه اصفهان: تحولات، چالش‌ها و راهکارها (ویدیو)

نمایشگاه اصفهان: یکی از باسابقه‌ترین رویدادهای صنعت نساجی کشور نمایشگاه اصفهان، یکی از باسابقه‌ترین رویدادهای…

3 روز ago