اخبار نساجی

آمار حمل و نقل عمومی ایام نوروز امسال به ۶۰ میلیون جابجایی می رسد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در نوروز امسال ، ۴۲ میلیون جابجایی از طریق حمل و نقل عمومی جاده ای صورت گرفت که امسال با بهره گیری از تمامی امکانات جاده ای، هوایی و دریایی به ۶۰ میلیون جابجایی از طریق حمل و نقل عمومی می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،’شهریار افندی زاده’ روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی ۱۳۹۱ که در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: امسال یکهزارو ۱۵۷ اکیپ در قالب ۱۱ هزارو ۵۰۰ نیرو از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی در جاده ها از ۲۵ اسفند ماه حاضر خواهند شد.

وی افزود: امروز سفر در مقطع نوروز به عنوان یکی از ضروریات مردم ما محسوب می شود و این مسئله وظیفه سنگینی را بر دوش ارگان های مسئول قرار می دهد.

وی اضافه کرد: ارگان ها و سازمان های ذیربط با همفکری و همدلی با یکدیگر تلاش می کنند تا سفرهای مردم در تعطیلات نوروز با بهترین شرایط و به دور از خطر و هرگونه آسیب برگزار شود.

مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز افزود: وزارت راه و شهرسازی با تمامی امکانات در اختیار و عوامل این سازمان تلاش می کنند تا علاوه بر رضایت مردم، تردد روان در جاده ها صورت گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

افندی زاده تصریح کرد: براساس آمار اعلام شده قرار است توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۰ هزار تیم خوردویی در سراسر کشور مستقر شود.

وی پیش بینی کرد، امسال ۴۶ میلیون جابجایی در ایام تعطیلات نوروزی از طریق حمل و نقل عمومی نیز صورت گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×