اخبار فرش ماشینی

اجرای قانون مالیات برارزش افزوده پارچه فروشان از مهر۹۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

براساس آخرین توافقات صورت گرفته اعضای صنف این اتحادیه در حال ثبت نام هستند و از مهرماه سال ۹۱ قانون مالیات برارزش افزوده در این صنف اجرا خواهد شد.

ایلنا: رییس سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش درآمد مالیاتی کشور در سال آینده به میزان ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به امسال خبرداد.

علی عسکری با حضور در غرفه ایلنا در محل نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: با مذاکرات صورت گرفته و برگزاری جلسات، درآمدهای حوزه مالیاتی مشخص و تبیین شده و پیش بینی می‌شود که به میزان ۳۰ درصد درآمدهای مالیاتی با افزایش مواجه شود.

رییس سازمان امور مالیاتی کشورهمچنین با رفع مشکل پارچه فروشان در خصوص دریافت مالیات بر ارزش افزوده آنان اظهار داشت: براساس آخرین توافقات صورت گرفته اعضای صنف این اتحادیه در حال ثبت نام هستند و از مهرماه سال ۹۱ قانون مالیات برارزش افزوده در این صنف اجرا خواهد شد.

به گفته وی، تسهیلاتی در خصوص جرایمی‌که این اتحادیه در دوره‌های پرداخت نکرده‌اند نیز برای اعضای اصناف در نظر گرفته شده است.

وی از تحقق ۸۰ درصدی پوشش مالیاتی در کشور خبر داد و گفت: عمده فروش‌ها، بنکداران و شرکت‌هایی مشمول مالیات می‌شوند این امر محقق شده است و از سال آینده نیز خرده‌فروش‌ها مشمول پرداخت مالیات می‌شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عسکری همچنین از طرح جامع مالیاتی به عنوان یک نظام یکپارچه مالیاتی یاد کرد و افزود: این طرح از سال آینده به صورت عملیاتی در سراسر کشور انجام خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر نرم افزار نظام مالیاتی تهیه شده است و سازمان مالیاتی به صورت پایلوت در استان‌هایی مثل استان اصفهان در حال پیگیری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×