اخبار نساجی

موفقیت کمپین آری به تولید ملی در گرو فراهم شدن عوامل تولید است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیرکل اسبق بورس تهران با تاکید بر اینکه دولتمردان باید عوامل اقتصادی و تولید را فراهم کنند، گفت: با ایجاد عوامل تولید چون مواد، نیروی انسانی، سرمایه و تکنولوژی اینگونه کمپین ها می توانند نقش موثری در تحقق اهداف اقتصادی کشور ایفا کنند.

سیداحمد میرمطهری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص فعالیت کمپین ‘آری به تولید ملی’، افزود: در جامعه اقتصادی ایران اینگونه کمپین ها زمانی می توانند به طور مفید و علمی عمل کنند که تولیدکنندگان کشور آمادگی بهبود کیفیت کالاها و خدمات قابل ارایه به مشتریان را داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر کیفیت کالاها و خدمات به معنای واقعی نتواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد فعالیت اینگونه کمپین ها نیز جوابگو نخواهد بود.

این مدرس اقتصاد ایران و پول و بانکداری، تصریح کرد: اگر این اتفاق نیفتد تنها با شعار نمی توانیم کاری را پیش ببریم بنابراین تا روزی که شرایط اقتصادی مناسب فراهم نشود کمپین ها تنها جنبه شعاری خواهند داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

میرمطهری خاطرنشان کرد: در واقع تا زمانی که ابزار کار در اختیار تولیدکننده ایرانی قرار نگیرد و نتواند عوامل تولید مناسب را در اختیار داشته باشد قطعا نمی تواند کیفیت مورد نظر خود را در تولید کالا داشته باشد. از همین رو وقتی شرایط مطلوب وجود نداشته باشد، خواسته دور از واقعیت است که برای تولید انتظار بهبود کیفیت داشته باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×