ارسال ۱۷۰ چکیده مقاله به همایش ملی فرش خراسان جنوبی

 

 

رییس هیات مدیره انجمن علمی فرش ایران گفت: تاکنون بیش از ۱۷۰ چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ملی فرش خراسان جنوبی رسیده است.

امیرحسین چیت سازیان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در کاشان اظهار داشت: ارسال این تعداد اثر به همایش ملی فرش خراسان جنوبی که ازسوی انجمن علمی فرش ایران در شانزدهم مهرماه سالجاری در دانشگاه بیرجند برگزار می شود، حاکی از استقبال گسترده پژوهشگران فرش از این همایش است.

وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به حمایت دانشگاه های ذیربط در کشور دانشجویان و دانش آموختگان فرش همچون دوره های پیشین با ارائه آثار هنری و علمی خود حضور با کیفیت و ارزشمندی در چهارمین همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان فرش در بیرجند داشته باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه کاشان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران از اول تا هفتم شهریورماه سال جاری تاکید کرد: دانشگاه ها و انجمن های مردم نهاد فرش کشور از جمله انجمن علمی فرش ایران حضوری فعال در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف خواهند داشت.

وی از برگزاری دومین هم اندیشی مدیران و مسوولان انجمن فرش کشور در اول شهریورماه سال جاری در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران، انجمن علمی فرش ایران نشستی با حضور تعدادی از تجار و صادر کنندگان فرش و همچنین مسوولان و صاحب نظران سیاسی و اقتصادی عرصه مدیریت و تجارت فرش با موضوع فرش و برجام، فرصت ها و تهدیدها خواهد داشت.

به گفته وی ارائه گزارش دبیران همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان و همایش ملی فرش خراسان جنوبی و بررسی پیشنهادات مدعوین، بررسی موارد لازم درخصوص جشنواره پژوهشگران برتر فرش کشور، آشنایی با فعالیت گروه های فرش دانشگاه ها و ارائه گزارش کار مسوولان گروهها و کمیته های انجمن و فعالیت و برنامه های آینده آن ها از دستورالعمل های این نشست است.

چیت سازیان افزود: همچنین انجمن علمی فرش ایران علاوه بر برپایی غرفه در نمایشگاه، برای پذیرش آثار باقی مانده متقاضیان حضور در چهارمین همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان فرش در بیرجند نیز برنامه ریزی کرده است.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

شماره ۸۴ مجله نساجی کهن ویژه نامه فروردین ماه منتشر شد

تبلیغات روی جلد: شرکت الیاف نمونه فهرست مطالب شماره 84 مجله نساجی کهن نظر متخصصین…

19 ساعت ago

پارچه مبلی اروپا

نام و نام خانوادگی: جلال فردوس نام شرکت/موسسه: پارچه مبلی اروپا زمینه فعالیت: پارچه مبلی…

2 روز ago

آیا نمایشگاه دموتکس دبی واقعا موفق بود؟

بهنام قاسمی - سردبیر بعد از حدود یک ماه که از نمایشگاه دموتکس دبی گذشته…

3 روز ago

دریافت بلیط رایگان نمایشگاه ITM 2024 به جای پرداخت ۳۵ یورو

به اطلاع علاقه‌مندان به نمایشگاه ITM 2024 می‌رساند که فرصت ویژه‌ای برای دریافت بلیط رایگان…

3 روز ago

امضای تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و پوشاک روسیه

تفاهمنامه همکاری مشترک فی‌مابین اتحادیه و صادرات نساجی و پوشاک ایران و اتحادیه نساجی و…

5 روز ago

ITCPE: نمایشگاه چاپ دیجیتال در صنعت نساجی

گوانگجو که به دلیل طبیعت زیبا و سرسبز خود به شهر گلها نیز شهرت دارد،…

5 روز ago