استاندار سلیمانیه عراق در راس هیاتی وارد‎ ‎کرمانشاه شد‎ ‎

بهروز محمد صالح استاندار‎ ‎سلیمانیه عراق روز جمعه در راس هیاتی وارد کرمانشاه شد و مورد استقبال سید دادوش‎ ‎هاشمی استاندار این استان قرار گرفت‎. ‎
به گزارش‎ ‎خبرنگارایرنا استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران کل استان در ورودی شهر کرمانشاه‎ ‎از استاندار سلیمانیه و هیات همراه که از طریق استان کردستان وارد کرمانشاه شده بود‎ ‎به گرمی استقبال کردند‎.
‎در نشستی که بین مسوولان دو استان در استانداری‎ ‎کرمانشاه برگزار شد سید دادوش هاشمی گفت: علاقه فی مابین دوملت سبب ارتقای روابط‎ ‎حسنه بین دو کشور شده و دو استان کرمانشاه و سلیمانیه از فرهنگ، سنت و ویژگی های‎ ‎بارز و چشمگیر یکسانی برخوردارند‎.
‎استاندارکرمانشاه افزود:مشترکات خویشاوندی‎ ‎بین دوملت وجوددارد که سخت ترین شرایط نمی تواند مانع از نزدیکی ما شود‎.

‎وی‎ ‎گفت:هر جامعه پس از پیدایش نیازمند افزایش ارتباطات با سایر جوامع است و در این‎ ‎راستا ما نیز علاقه مندیم ارتباطات خود را با کشورهای دوست همسایه در زمینه های‎ ‎گردشگری، صنعت و تجارت و… افزایش دهیم‎.
‎وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که‎ ‎مسوولین استان سلیمانیه در مدت دو روز اقامت خود در استان کرمانشاه، لحظات خوبی را‎ ‎سپری و از بخش های مختلف تولیدی، صنعت و گردشگری استان دیدن کنند‎.

‎پس از آن‎ ‎بهروز محمد صالح استاندار سلیمانیه عراق گفت: از دعوت رسمی استاندار برای حضور در‎ ‎استان کرمانشاه تشکر می کنم و از روابط خوب می توان به این موضوع اشاره کرد که محبت‎ ‎کرمانشاهیان در دل هر فردی در استان سلیمانیه وجود دارد‎.

‎وی افزود: ما هیچ وقت‎ ‎فراموش نخواهیم کرد که در روزهای سخت و شرایط رژیم گذشته عراق، استان های کرمانشاه‎ ‎و کردستان با آغوش باز پذیرای مردم ما بودند‎.
‎استاندار سلیمانیه ادامه داد: ما‎ ‎در پی ارتقای روابط تاریخی خود با ملت ایران و بویژه مردم کرمانشاه و در همه موارد‎ ‎از جمله گردشگری، فرهنگ، تجارت، عمران، علمی، پزشکی و… هستیم و دوست داریم شرکت‎ ‎های ایرانی بیشتر از سایر کمپانی های موجود در عراق در عمران اقلیم کردستان مشارکت‎ ‎کنند‎.
‎وی گفت: درصدیم امسال با تلاش دو طرف همکاری ها را گسترش داده و به‎ ‎تفاهمات خوبی برای کار بیشتر در مرزهای دو طرف دست یابیم‎.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

موفقیت نمایشگاه دموتکس خاورمیانه: ارزیابی مثبت خانم آذلبار (ویدیو)

خانم آذلبار نماینده شرکت نمایشگاهی دموتکس در ایران نمایشگاه دموتکس خاورمیانه (دموتکس دبی) که در…

15 ساعت ago

دموتکس دبی بهترین موقعیت برای پیشرفت شرکت های ایرانی

آقای محمد شیفع رجالی مدیر عامل فرش کلاسیک در مصاحبه با مجله کهن فرمودند: نمایشگاه…

1 روز ago

سازماندهی نمایشگاه دموتکس دبی در چهارماه یک موفقیت بزرگ بود (ویدیو)

خانم سونیا ودا کاستلانو مدیر جهانی نمایشگاه های دموتکس در گفتگویی با مجله نساجی کهن…

1 روز ago

نمایشگاه دموتکس راهی برای صادرات فرش به اقصی نقاط جهان (ویدیو)

گفتگو با آقای حاج محمد داوود مدیرعامل فرش و گلیم بهارستان: آقای حاج محمد داوود…

2 روز ago

رکورد جدید فرش عظیم زاده در نمایشگاه دموتکس دبی ۲۰۲۴ (ویدیو)

شرکت فرش عظیم‌زاده یکی از شرکت‌های معروف و معتبر در زمینه تولید و فروش فرش…

2 روز ago

محصولی جدید از فرش اکباتان

فرش اکباتان در راستای هدف خود که همگام بودن با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد ؛…

4 روز ago