اخبار نساجی

شرکت آی بی ام به کمک موزه لوور می شتابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

موزه لوور پاریس را پربازدیدترین موزه جهان می شناسند. فقط سال گذشته حدود ۸ میلیون و هشتصد هزار نفر از این موزه بازدید کرده بودند. لوور علاوه بر تعداد بالای بازدیدکنندگان مساحت زیادی دارد و بیش از ۳۵ هزار شیئ و اثر تاریخی و هنری را در خود جای داده و فضایی بالغ بر ۶۵۰ هزار فوت مربع را در برگرفته است.

گفته می شود که این موزه بیش از ۲۵۰۰ در ورودی دارد. بدیهی است که مدیریت موزه ای با این مشخصات بسیار دشوار و زمان‌بر است. تا حالا کارکنان این موزه کار مدیریت و نظارت بر این مجموعه بزرگ را به صورت سنتی انجام می‌دادند و ناچار بودند هر سال بیش از ۶۵ هزار بار از اشیا و آثار مختلف سرکشی و آنها را تعمیر کنند.  اما حالا مسئولین این موزه تصمیم گرفته اند برای تسهیل فرایندهای مدیریتی و نظارتی خود از راهکارهای نرم افزاری شرکت آی بی ام استفاده کنند.

به گزارش eweek ، شرکت آی بی ام اعلام کرده است قصد دارد با استفاده از راهکارهای ماکسیموی خود (Maximo) سیستم مدیریت موزه لوور را هوشمند کند. ماکسیمو نام نرم افزاری برای مدیریت دارایی‌ها است که توسط آی بی ام طراحی و وارد بازار شده است. موزه لوور با استفاده از راهکار مدیریت دارایی های آی بی ام می تواند فرایندهای مدیریتی و نظارتی خود را سهولت بخشد و کیفیت و کارایی خدمات خود به بازدیدکنندگان را افزایش دهد.

کارکنان این موزه تا پیش از این فرایندهای کنترل و مدیریتی خود را با استفاده از کاغذ انجام می دادند. اما لوور حالا تصمیم گرفته است این فرایندها را به کمک راهکارهای نرم افزاری شرکت آی بی ام انجام دهد. آی بی ام برای این مزوه یک پایگاه داده ایجاد خواهد کرد و کارکنان لوور نیز از طریق راهکارهای نرم افزاری این شرکت خواهند توانست فرایندهایی مثل نظارت، نظافت، نگهداری و مدیریت تاسیساتی مثل سیستم های گرمایشی، سرمایشی و نوردهی را به صورت یکپارچه انجام دهند.

موزه لوور که در قرن هجدهم میلادی تاسیس شده است، هزاران شی و اثر هنری را از دوره ماقبل تاریخ تا ۱۸۴۸ در خود جای داده است که از آن میان به نقاشی های مشهوری چون مونالیزا اشاره کرد. لوور حالا تصمیم گرفته به کمک این راهکارها زمینه نمایش هر روزه بسیاری از گالری هایش را فراهم کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×