اخبار فرش ماشینی

توسعه شرکت میلات هالی ترکیه در قاره آفریقا 

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت میلات هالی یکی از شرکت های قدرتمند ترکیه در بخش تولید و صادرات انواع فرش های ماشینی است. این شرکت که با تکیه بر دانش چندین نسل از خانواده کاپلان ها در ترکیه در تولید فرش ماشینی توانسته در سالهای گذشته به سرعت پا را فراتر از ترکیه بگذارد.

این شرکت علاوه بر صادرات گسترده به اقصی نقاط جهان به ویژه بازارهای بزرگی مانند آمریکا و عربستان صعودی توانسته کارخانجان متعددی را در کشورهای خارجی تاسیس کرده و بدین شکل صادرات سریع تر و نفوذ بیشتر در بازارهای بین المللی را برای گروه میلات هالی تسریع کرده است.

شرکت میلات هالی ترکیه در آخرین سرمایه کذاری خود در خارج از ترکیه اقدام به خرید ۱۴ دستگاه بافندگی فرش ماشینی از شرکت پرادا مصر نموده است و با تاسیس شرکت جدید میلات کارپت مصر تولید خود در قاره آفریقا و در سرزمین اورینتال ویورز را آغاز کرده است.

مدیر عامل این شرکت هدف از تاسیس این شرکت را دسترسی آسان و‌ سریع تر به بازارهای جهانی از جمله بازار خاورمیانه و آفریقا و گسترش طیف محصولات شرکت اعلام کرد و به خبرنگار سایت منا کاورینگ گفت: “ ما در ادامه سرمایه گذاری های خود در بخش تولید و صادرات انواع فرش ماشینی پس از ترکیه کارخانه جدید را در کشور بلغارستان خریداری کردیم و در سال ۲۰۲۳ نیز با خرید ۱۴ ماشین بافندگی فرش ماشینی در مصر و تاسیس شرکت میلات هالی مصر سفر تازه ای را آغاز کردیم. این کارخانجات علاوه بر انعطاف پذیری ما در برابر مشتریان باعث افزایش سریع سبد کالایی و محصولات ما شده است. “

شاید بتوان گفت سرمایه گذاری شرکت میلات هالی ترکیه بزرگترین سرمایه کذاری یک شرکت ترکیه ای در خارج از مرزهای  این کشور در صنعت فرش ماشینی و کفپوش می باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×