اخبار نساجی

افزایش تعرفه مکالمه تلفن ثابت به همراه تخلف است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش تعرفه مکالمه تلفن ثابت به همراه توسط شرکت مخابرات ایران تخلف است.

مدیرعامل شرکت مخابرات در حالی از افزایش نرخ مکالمه ثابت به همراه در برخی مناطق در راستای اجرای هم کدی استانی خبر داده که معاون رگولاتوری اعلام کرده است، مصوبه هم‌کدی به هیچ عنوان تعرفه ثابت به همراه را شامل نمی‌شود.
لطف‌الله سبوحی افزود: مصوبه هم‌کدی تنها در مورد افزایش تعرفه تلفن ثابت به ثابت بوده و به هیچ عنوان تعرفه ثابت به همراه را شامل نمی‌شود.

معاون صدور پروانه و بررسی‌های فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد اینکه در مصوبه مذکور نرخ پالس افزایش نیافته است به فارس گفت: در مصوبه هم‌کدی به هیچ عنوان نرخ پالس افزایش نیافته، بلکه تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت افزایش یافته است. مخابرات مجاز به انجام این کار نیست و این مورد از مواردی است که به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نخواهد بود.

وی در مورد تعرفه‌های فعلی تماس از تلفن ثابت به همراه مخابرات و ایرانسل تصریح کرد: از گذشته تعرفه تلفن ثابت به همراه ۷.۴۴تومان، معادل ۱۰ پالس بوده است؛ این تعرفه در خارج از زون ۷۶ تومان است و اعتباری ۵۰ درصد از این تعرفه بالاتر است. همچنین از تلفن ثابت به همراه ایرانسل ۵.۶۲تومان و به غیراز این تعرفه‌ها، اگر مخابرات تعرفه‌ دیگری برای مشترکان منظور کند، تخلف است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×