Categories: اخبار نساجی

انتقاد فرمانده انتظامی کرمان از وضعیت راه‌ها در جنوب استان

تین نیوز: سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم افتتاح قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان ضمن انتقاد شدید از وضعیت حاکم بر محورهای مواصلاتی در جنوب کرمان گفت:امنیت راه‌ها از توسعه آن‌ها مهم‌تر است، در ۱۰۰ کیلومتر جاده فاریاب ۴ تابلو و علائم مشخص و مورد نیاز وجود ندارد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:۱۰۰ متر از محور سه راهی عنبرآباد تا پل بهادر آباد، ایمن نیست و این قدر دوربرگردان،فرعی به اصلی دارد که با اطمینان یک کیلومتر را نمی‌توان طی کرد.
وی افزود:راه اندازی قرارگاه پلیس راه جنوب یک امر و فعالیت خیر تلقی می‌شود و در راه امنیت و آرامش مردم،شهدای زیادی تقدیم شده است.چناریان تصریح کرد:راه اندازی این قرار گاه در جنوب کرمان به منظور ارائه یک بسته جدید خدمتگذاری در حوزه امنیت است.وی اظهارداشت:امنیت زیر ساخت و زیر بنای تمام فعالیت‌ها در جامعه است و اگر امنیت نباشد،قطعا هیچ حرکت رو به رشد،امیدوارکننده و انسانی شکل نمی‌گیرد.چناریان گفت:هیچ نعمتی مهم‌تر و بهتر از اینکه آرامش داشته باشیم، وجود ندارد.
وی یادآور شد:کار کردن در جنوب کرمان برای ما افتخار است و وقتی امروز اولویت‌های جنوب را جمع بندی می‌کنیم،به این موضوع می‌رسیم که با عوامل قاچاق سوخت به عنوان یک اولویت برخورد شود.
چناریان افزود:متاسفانه تصور بعضی‌ها بر این است که جنوب و جنوبشرق استان کرمان مرکز شرارت،قتل و مسائل جنایی است ولیکن امروز باید افتخار کنیم با تلاش‌های صورت گرفته،عکس این تصور در حال تحقق می‌باشد.
وی گفت:قتل‌هایی که در ۳ ماهه اول سالجاری رخ داده است،فقط یک مورد انگیزه امنیتی داشته که اصل آنهم یک موضوع اجتماعی و قومی می‌باشد.
چناریان بیان کرد:بیشترین مطالبه مردم در حوزه امنیت است،سران طوایف همواره درخواست ایجاد اتحاد و همدلی دارند و می‌گویند امروز برای ما وحدت مهم‌تر است،و این امر از دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در گذشته با اتکاء به ایل،طایفه و خانواده تصمیم می‌گرفتند ولی امروز قدرت را ارزشی می‌دانند.
وی گفت:اگر امروز کسی به هر نوعی امنیت را مخدوش کند،بزرگترین خیانت را انجام داده و بایستی قدر مردم را بدانیم و وقتی مردم احساس آرامش می‌کنند، کار بسیار ارزشمندی در حوزه امنیت رخ داده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان در بخش دیگری ازسخنان خود بیان کرد:در جنوب کرمان بر اساس مشاهدات عینی زنجیره تردد در جاده‌های اصلی و فرعی قطع نمی‌شود و مردم خواهان راه و جاده مطلوب هستند، و تردد و حمل نقل یک نقش اساسی درتوسعه هر منطقه‌ای دارد.
وی ضمن ابراز خرسندی از مصوبه اخیر مجلس در زمینه جرائم رانندگی گفت:تصویب قانون جدید جرائم رانندگی یکی از دستآوردهای ارزشمند مجلس محسوب می‌شود.
چناریان خاطر نشان کرد: تعداد ۳۶ پرونده در مراجع قضایی داشته‌ایم که بعضی از دستگاه‌هایی که کوتاهی کردند و مقصر هستند، باید جوابگو باشند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

شماره ۸۷ مجله نساجی کهن ویژه نامه مردادماه منتشر شد

تبلیغات روی جلد: کاوان شیمی فهرست مطالب شماره 87 مجله نساجی کهن استراتژی جدید شرکت…

8 ساعت ago

گواهینامه های استاندارد فرش ماشینی

موسسه تحقیقات فرش و کفپوش OETI اتربش (0534 :NB) از مراکز شناخته شده اتحادیه ارویا…

1 روز ago

نمایشگاه بین‌ المللی ایرانتکس: بزرگترین رویداد صنعت نساجی

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی…

1 روز ago

حضور Giltex آذربایجان در نمایشگاه Fabtex گرجستان برای گسترش بازارهای صادراتی

شركت Giltex آذربایجان، یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برجسته منسوجات خانگی، در نمایشگاه Fabtex که…

2 روز ago

آموزه‌های رویداد IFCO 2024 استانبول

نویسنده: دکترکامران داوری نیکو رایزن بازرگانی ایران در ترکیه نمایشگاه İstanbul Fashion Connection هفده الی…

4 روز ago

تولید نخ پلی‌استر در چهارمحال و بختیاری ۲۰ درصد رشد یافت

مهدی عباس‌پور تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵ هزار تن نخ پلی‌استر در واحدهای…

5 روز ago