Categories: اخبار نساجی

انتقاد فرمانده انتظامی کرمان از وضعیت راه‌ها در جنوب استان

تین نیوز: سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم افتتاح قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان ضمن انتقاد شدید از وضعیت حاکم بر محورهای مواصلاتی در جنوب کرمان گفت:امنیت راه‌ها از توسعه آن‌ها مهم‌تر است، در ۱۰۰ کیلومتر جاده فاریاب ۴ تابلو و علائم مشخص و مورد نیاز وجود ندارد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:۱۰۰ متر از محور سه راهی عنبرآباد تا پل بهادر آباد، ایمن نیست و این قدر دوربرگردان،فرعی به اصلی دارد که با اطمینان یک کیلومتر را نمی‌توان طی کرد.
وی افزود:راه اندازی قرارگاه پلیس راه جنوب یک امر و فعالیت خیر تلقی می‌شود و در راه امنیت و آرامش مردم،شهدای زیادی تقدیم شده است.چناریان تصریح کرد:راه اندازی این قرار گاه در جنوب کرمان به منظور ارائه یک بسته جدید خدمتگذاری در حوزه امنیت است.وی اظهارداشت:امنیت زیر ساخت و زیر بنای تمام فعالیت‌ها در جامعه است و اگر امنیت نباشد،قطعا هیچ حرکت رو به رشد،امیدوارکننده و انسانی شکل نمی‌گیرد.چناریان گفت:هیچ نعمتی مهم‌تر و بهتر از اینکه آرامش داشته باشیم، وجود ندارد.
وی یادآور شد:کار کردن در جنوب کرمان برای ما افتخار است و وقتی امروز اولویت‌های جنوب را جمع بندی می‌کنیم،به این موضوع می‌رسیم که با عوامل قاچاق سوخت به عنوان یک اولویت برخورد شود.
چناریان افزود:متاسفانه تصور بعضی‌ها بر این است که جنوب و جنوبشرق استان کرمان مرکز شرارت،قتل و مسائل جنایی است ولیکن امروز باید افتخار کنیم با تلاش‌های صورت گرفته،عکس این تصور در حال تحقق می‌باشد.
وی گفت:قتل‌هایی که در ۳ ماهه اول سالجاری رخ داده است،فقط یک مورد انگیزه امنیتی داشته که اصل آنهم یک موضوع اجتماعی و قومی می‌باشد.
چناریان بیان کرد:بیشترین مطالبه مردم در حوزه امنیت است،سران طوایف همواره درخواست ایجاد اتحاد و همدلی دارند و می‌گویند امروز برای ما وحدت مهم‌تر است،و این امر از دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در گذشته با اتکاء به ایل،طایفه و خانواده تصمیم می‌گرفتند ولی امروز قدرت را ارزشی می‌دانند.
وی گفت:اگر امروز کسی به هر نوعی امنیت را مخدوش کند،بزرگترین خیانت را انجام داده و بایستی قدر مردم را بدانیم و وقتی مردم احساس آرامش می‌کنند، کار بسیار ارزشمندی در حوزه امنیت رخ داده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان در بخش دیگری ازسخنان خود بیان کرد:در جنوب کرمان بر اساس مشاهدات عینی زنجیره تردد در جاده‌های اصلی و فرعی قطع نمی‌شود و مردم خواهان راه و جاده مطلوب هستند، و تردد و حمل نقل یک نقش اساسی درتوسعه هر منطقه‌ای دارد.
وی ضمن ابراز خرسندی از مصوبه اخیر مجلس در زمینه جرائم رانندگی گفت:تصویب قانون جدید جرائم رانندگی یکی از دستآوردهای ارزشمند مجلس محسوب می‌شود.
چناریان خاطر نشان کرد: تعداد ۳۶ پرونده در مراجع قضایی داشته‌ایم که بعضی از دستگاه‌هایی که کوتاهی کردند و مقصر هستند، باید جوابگو باشند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago