Categories: اخبار نساجی

بازدید مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت از مراکز صنعتی گیلان

 

قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزاری جلسه با استاندار گیلان، مجمع نمایندگان و مدیران واحدهای تولیدی جهت بررسی مشکلات تقابل دستگاه های دولتی با صنعتگران را از مهمترین برنامه های این سفر خواند.

به گزارش ایسنا رسول جماعتی از سفر نمایندگان وزرات صنعت، معدن و تجارت به استان گیلان خبر داد و گفت: در این سفر که به دعوت رئیس مجمع نمایندگان گیلان صورت پذیرفت، خسرو تاج، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و معاون بازرگانی داخلی، صالحی نیا، معاون امور تولید، طاهری، قائم مقام امور تولید و گلناز نصرالهی، مدیرکل نساجی و پوشاک این وزارت با برگزاری جلسات متعدد و بازدید از مراکز صنعتی به مسائل مربوط به این حوزه پرداختند.

وی با اشاره به جلسه مشترک نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت با استاندار گیلان افزود: در این جلسه محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به مشکلات پیش روی صنعت گیلان و نقش موثر و حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسعه روابط و صادرات محصولات گیلان به جمهوری آذربایجان و روسیه در خروج از رکود و تقویت اشتغالزایی و درآمدزایی در استان دارای اهمیت دانست.

جماعتی ادامه داد: برگزاری نشست با نمایندگان مجلس، مدیران دولتی ذیربط، روسای اتاق بازرگانی و اتاق اصناف از دیگر برنامه های سفر خسرو تاج و هیئت همراه به استان بود که این جلسه به بررسی مشکلات و موانع فعالیت واحدهای صنعتی، تجاری و صنفی اختصاص یافت.

قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت به بازدید مجتبی خسرو تاج از شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو در شهر صنعتی رشت اشاره کرد و گفت: در این بازدید خسرو تاج خاطرنشان کرد که براساس طرح آمایش ملی باید ظرفیت های گیلان تعریف، ساماندهی و اجرایی شوند و استان گیلان می تواند در توسعه صادرات به کشورهایی مانند روسیه موثر عمل کند و این وزارتخانه برای قوی تر شدن این امر آمادگی کامل دارد.

جماعتی برگزاری جلسه با مدیران واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات تقابل دستگاه های دولتی با صنعتگران را از دیگر برنامه های این سفر خواند و تصریح کرد: در این جلسه در خصوص تسهیلات بانکی، بیمه و مالیات و مشکلات زیست محیطی به عنوان عمده ترین چالش های حوزه صنعت و تجارت بحث و تبادل نظر شد.

قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شهرک صنعتی صومعه سرا این شهرک صنعتی را یکی از پتانسیل های صنعتی استان دانست و تاکید کرد: با همکاری واحدهای استانی می بایست با درنظر گرفتن تسهیلات با برنامه ریزی مناسب و جلسه با مسئولان ذیربط علاوه بر توسعه زیرساخت ها، مشکلات آن نیز رفع شود.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago