اخبار نساجی

بازنشستگان ؛ قربانیان برنامه‌های عجولانه ادغام‌

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که برکناری ناگهانی وزیر رفاه، موضوع پیگیری پرداخت معوقه‌های بازنشستگان را دچار اختلال کرده است، گفت: در صحن علنی روز سه‌شنبه به سرپرست وزارت رفاه تذکر خواهم داد.

به گزارش خانه ملت، “سیدناصر موسوی لارگانی” افزود: برکنار شدن ناگهانی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی موجب شد که بخش مهمی از تلاش‌های فراوان نمایندگان مجلس برای پیگیری پرداخت معوقه‌های بازنشستگان به هدر برود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عادلانه نیست که وزارت رفاه، وضعیت دشوار بازنشستگان را روز به روز دشوارتر کند.

وی ادامه داد: گران شدن هزینه‌های زندگی و بیشتر شدن بهای کالاها و خدمات، برای بازنشستگان یک کابوس پایان‌ناپذیر است زیرا بازنشستگی ابتدای زمان افزایش هزینه‌های خانوادگی است.

عضو کمیسیون انرژی با تأکید بر این که فردا (سه‌شنبه ۱۰ خرداد) در این باره به سرپرست وزارت رفاه تذکر می‌دهد، یادآور شد: دولت در قانون بودجه ۹۰ موظف شده است که معوقه‌ها و ضرایب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را به طور کامل بپردازد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×