اخبار نساجی

جدیدترین قیمت سیم‌کارت در بازار تلفن همراه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جدیدترین قیمت سیم‌کارت در بازار تلفن همراه

طی دو هفته گذشته برخی فروشندگان بازار تلفن همراه معتقد بودند که بازار سیم‌کارت بی‌تغییر مانده است اما این روزها به گفته فعالان، بازار سیم‌کارت در مقایسه با روزهای پیش پررونق‌تر شده است.

به گزارش ایسنا، یکی از فروشندگان و کارشناسان بازار سیم‌کارت و تلفن همراه از وضعیت خوب این روزهای بازار سیم‌کارت صحبت کرد و افزود: چنانچه قیمت تلفن همراه به دلیل وارداتی بودنش بستگی به نرخ ارز دارد، اما قیمت سیم‌کارت نیز با افزایش ۱۰ درصدی رو‌به‌رو بوده است و از این رو در هفته‌های اخیر با نوسانات و افزایش قیمت در بازار مواجه بودیم.

وی بیان کرد: افزایش قیمت سیم‌کارت در بازار که در روزهای گذشته شاهد آن بودیم و می‌توان از جمله آن‌ها به قیمت خط کارکرده همراه اول با کد ۱ با توجه به رند بودن شماره از یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به بالا اشاره کرد. کد ۲ کارکرده از ۸۵۰ هزار تومان به بالا و کد ۲ سیم‌کارت صفر از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به بالا فروخته می‌شود.

همچنین سیم‌کارت صفر کد ۳ اکنون کمتر در بازار یافت می‌شود اما قیمت کارکرده این خط از ۶۰۰ هزار تومان به بالا است. سیم‌کارت کد ۴ و کد ۵ صفر از ۴۴۰ هزارتومان به بالا فروخته می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سیم کارت کد ۶ صفر از ۳۸۰ هزار تومان به بالا، کد ۷ صفر از ۳۵۰ هزار تومان به بالا و کد ۸ صفر از ۳۱۰ هزار تومان به بالا در بازار موجود است.

سیم‌کارت‌های ایرانسل نیز به روال قبل که با سیم کارت هدیه به مبلغ ۵ هزار تومان به فروش می‌رفت، دربازار موجود است و اما اکنون فروش سیم کارت تالیا به گفته فعالان بازار دارای رکود است. سیم کارت‌های اعتباری همراه اول نیز به مبلغ ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

برخی فروشندگان میگویند با توجه به افزایش قیمت‌های بازار داخلی وضعیت بازار سیم کارت چندان بد نیست و برخلاف پیش بینی خرید و فروش به نسبت خوب است و در مواقعی شاید افزایش حجم تقاضا کمک خوبی به بازار داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×