اخبار نساجی

تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی از منابع هدفمندی در دست بررسی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: دولت در تلاش است بخشی از منابع حاصل از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها را در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهد و هم اکنون در حال بررسی چگونگی تزریق تسهیلات به این واحدها است.

محمد کردبچه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی عدم سرمایه گردش کافی برای فعالیت‌های اقتصادی است، اظهارداشت: دولت در تلاش است تا در راستای برنامه های تدوین شده بخشی از منابع حاصل از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها را در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهد.

مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با تأکید براینکه ممکن است این منابع به صورت نقدی در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد، افزود: هم اکنون نیازمندی واحدهای تولیدی به تسهیلات و سرمایه در گردش افزایش پیدا کرده است  به همین منظور دولت در تلاش است تا از طریق سیستم بانکی این مشکل را برطرف نماید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دولت و بانک مرکزی مشغول بررسی چگونگی تزریق تسهیلات به واحدهای تولید برای تأمین سرمایه در گردش آنها است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×