بزرگترین نمایشگاه نخ و الیاف جهان در سال ۲۰۱۶ در TÜYAP

 

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف استانبول توسط شرکت نمایشگاهی TÜYAP در ۱۵ الی ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ در مرکز نمایشگاهی TÜYAP در  استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه نخ و الیاف استانبول که جامع­ترین نمایشگاه نخ جهان است، غرفه داران و بازدیدکننده­ ها را از بیش از ۷۰ کشور جهان جمع می­کند و پلت فرم فروش و بازاریابی را برای هدایت تجارت جهانی الیاف ارائه می­دهد. این نمایشگاه که مهم­ترین مجمع بین المللی تجاری صنعت نخ و الیاف است به عنوان یک فرصت بزرگ برای شرکت­هایی است که بازارهای جدید را می­خواهند تجربه کنند.

 

موفقیت بزرگ نمایشگاه الیاف استانبول در سال ۲۰۱۵.

دوازدهمین نمایشگاه بین­ المللی نخ و الیاف استانبول برگزار شده توسط شرکت نمایشگاه­های TÜYAP، همزمان باTexpo  اوراسیای ۲۰۱۵ در شش سالن در فضای نمایشگاهی ۴۰۰۰۰ مترمربع با شرکت ۴۵۸ غرفه گزار و نمایندگان شرکت از ۳۰ کشور و ۲۲۳۲۵ بازدیدکننده حرفه­ای از ۷۱ کشور در ۸-۵ فوریه در مرکز نمایشگاه و کنگره TÜYAP در استانبول ترکیه برگزار شد.

نمایشگاه بین­المللی الیاف استانبول بر فعالیت­های بازاریابی بین­المللی برای نفوذ به بازارهای جدید متمرکز شده است. در نتیجه، نمایندگان خرید دعوت شده به وسیله TÜYAP از ده کشور شامل بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، ایران، کوزوو، مقدونیه، مصر، ازبکستان، صربستان، و اردن برای ملاقات کردن با شرکت های غرفه دار از نمایشگاه دیدن کردند

نمایشگاه بین­المللی الیاف استانبول به لطف کمپین مؤثر بین المللی بازاریابی بسیار موفقیت آمیز عمل کرده و فرصت های صادراتی زیادی به شرکت های غرفه دار ارائه شده است. نمایشاه به عنوان موفق ترین نمایشگاه نخ و الیاف ۱۲ سال اخیر نامیده شد. نمایشگاه به وسیله ۲۴۹۵ بازدیدکننده حرفه ای از ۷۰ کشور خارجی بازدید شد. شرکت های غرفه دار از تعداد و کیفیت بازدیدکننده ها خرسند بودند. انها نمایشگاه را به عنوان یک اتفاق مؤثر برای ملاقات مشتریان و شریکان تجاری عنوان کردند.

 

نمایشگاه الیاف استانبول یک پلت فرم بازاریابی بین­المللی صنعت نخ و الیاف در ۲۰۱۶ خواهد بود.

نمایشگاه الیاف استانبول فرصت های تازه ای را به عنوان یک پلت فرم تجارت مؤثر برای بازدیدکننده ها و غرفه دارانی که می خواهند بازارهای جدید کشف کنند و سهمیه بازارشان را افزایش دهند خواهد بود. تکنولوژی های اخیر، مدها و نوآوری های در حال حاضر، محصولات الیاف دوستدار طبیعت همه باهم در نمایشگاه بین المللی نخ و الیاف استانبول سال ۲۰۱۶ در ۱۷-۱۵ بهمن ۱۳۹۴ به نمایش گذاشته می شوند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

فرش عظیم زاده: جلوه ای از هنر و خلاقیت در نمایشگاه دموتکس خاورمیانه

فرش عظیم زاده یکی از معروفترین و بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه فرش دستبافت است. این…

19 ساعت ago

فرش ایرانی؛ قدرتمند اما نیازمند بازاریابی هدفمند (ویدیو)

معرفی کوتاه از شرکت بزرگ فرش قنبری نیا من امیر قنبری نیا پسر حاج محمود…

21 ساعت ago

بازگشت ایران به صحنه بین المللی در نمایشگاه دموتکس دبی (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه با یک وقفه 14 ساله دوباره برگزار شد و براساس در خواست…

3 روز ago

به برگزارکنندگان دموتکس دبی اعتماد داریم و به آینده آن امیدواریم (ویدیو)

نمایشگاه دموتکس دبی بعد از تقریبا دوازده سیزده سال دوباره برگزار شد و یک وقفه…

4 روز ago

فرش بهشتی در مسیر گسترش صادرات؛ اینبار دموتکس دبی (ویدیو)

شرکت فرش بهشتی با توجه به اینکه هدف گذاری خود را در چند سال اخیر…

4 روز ago

با حمایت دموتکس، دبی را به مرکز تجارت فرش ایرانی تبدیل می کنیم (ویدیو)

قالی زرتشت از سال 2014 حضور مستمر در نمایشگاه ها داشته است.محصولات قالی زرتشت شامل…

5 روز ago