Categories: اخبار نساجی

بلیت شش میلیون تومانی برای جبران هزینه ۸۰ میلیارد تومانی!

 

در حالی که سی امین دوره المپیک به طور رسمی از ساعاتی دیگر در لندن آغاز خواهد شد، هزینه های انجام شده و گرانی بلیت‌ و عدم فروش آنها مهم‌ترین اخبار این رویداد مهم ورزشی محسوب می‌شود.

به گزارش زلال نیوز، در حالی ساعت ۲۰:۱۲ امشب سی‌امین دوره‌ی بازی‌های المپیک در لندن افتتاح می‌شود که حدود ۲۷ میلیون پوند برای انجام این مراسم که حدود ۴ ساعت به طول خواهد انجامید هزینه شده است.

برخی از رسانه‌های انگلیسی پیش از این اعلام کرده بودند که حدود ۴ میلیارد نفر افتتاح المپیک ۲۰۱۲ را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی به طور زنده خواهند دید. اما برخی رسانه‌های دیگر کشور میزبان این رقم را در حد حرف دانستند و گفتند که این رقم مبالغه‌آمیز بوده و بینندگان افتتاحیه المپیک بسیار کمتر از این خواهد بود.

ساعاتی دیگر بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ افتتاح می‌شود، هم‌چنان تعداد زیادی صندلی خالی وجود دارد و بلیت‌های آن به فروش نرفته‌اند.

در حال حاضر دو نوع صندلی به قیمت‌های ۲۰۱۲ پوند (حدود ۶ میلیون تومان) و ۱۶۰۰ پوند (حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) باقی مانده است که اگر فردی در لندن هوس تماشای این مراسم را بکند باید دست به ولخرجی زیادی بزند.

با این‌که هنوز تعداد زیادی از بلیت‌ها به فروش نرفته‌اند، مسوولین برگزاری المپیک لندن اعلام کرده‌اند که قیمت‌ها را پایین نخواهند آورد و اگر صندلی خالی باقی مانده باشد آن را در اختیار جوان‌ها و نیروهای امنیتی که در برگزاری بازی‌ها نقش دارند قرار خواهند داد.

المپیک سی‌ام امشب در لندن افتتاح می‌شود که هنوز تعداد بسیار زیادی از بلیت‌ها به دلیل قیمت بسیار بالایشان به فروش نرفته‌اند و این سوال پیش می‌آید که آیا ۸۰ هزار صندلی ورزشگاه استادیوم المپیک در استراتفورد پر می‌شود یا نه؟

لرد سباستین کو رییس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در رابطه با این‌که آیا صندلی‌های ورزشگاه خالی خواهد ماند؟ گفت: قصد نداریم برای پر شدن ورزشگاه قیمت بلیت‌ها را پایین بیاوریم و اگر جای خالی مانده باشد دوست داریم آن را در اختیار افراد کم سن و سال و جوان‌ها، به همراه سربازانی که در برگزاری بازی‌ها نقش دارند و در شیفت استراحت به سر می‌برند قرار دهیم.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

2 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

2 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

2 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

3 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

4 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

4 روز ago