اخبار فرش ماشینی

سود شرکت فرش ORIENTAL WEAVERS مصر در نیمه اول ۲۰۲۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سود شرکت فرش ORIENTAL WEAVERS در نیمه اول سال ۲۰۲۱ تا ۱۵۱ درصد افزایش یافته است.

میزان فروش Oriental Weavers در یک دوره شش ماهه به ۵/۶۱ میلیارد EGP افزایش یافت.

Oriental Weavers Carpet سود خالص ۶۶۹/۵ میلیون EGP را در نیمه اول سال۲۰۲۱ گزارش کرد که ۱۵۱/۴ درصد نسبت به سال قبل از ۲۶۶/۳۵۸ میلیون EGP، شامل حقوق سهامداران اقلیت، افزایش داشته است.

سود خالص قابل انتساب به سهامداران شرکت مادر از ۲۲۷/۲۶ میلیون  EGP به ۵۹۹ میلیون در نیمه اول سال ۲۰۲۱ افزایش یافت، در حالی که سود منتسب به سهام اقلیت از۳۹/۰۹ میلیون EGP به ۷۰/۴۹ میلیون افزایش یافته است.

فروش در دوره شش ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن از ۴/۰۷۸ میلیارد EGP در دوره سال قبل به ۵/۶۱ میلیارد افزایش یافت.

علاوه بر این، سود خالص مستقل به ۷۵۲/۳۷ میلیون EGP در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در مقایسه با ۵۲۵/۷ میلیون EGPدر نیمه اول سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.
در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، Oriental Weavers به سود خالص تلفیقی ۳۴۳/۱۹ میلیون EGP از۱۹۷/۹۵ میلیون EGP در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰، شامل حقوق سهامداران اقلیت، دست یافت.

به گفته Oriental Weavers دولت مصر برنامه پرداخت یارانه صادراتی جدید را از ۱ ژوئیه ۲۰۲۰ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اجرا کرده است. این شرکت در افشای بورس اعلام کرد که متوسط یارانه صادراتی برای Oriental Weavers در مرحله اول برنامه به ۷/۵ درصد و در مرحله دوم به ۱۱ درصد می‌رسد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×