اخبار نساجی

تمهیدات نوروزی وزارت راه برای مسافران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان برنامه های سازمان راهداری در ایام نوروز، گفت: روز ۲۴ اسفندماه مانور مشترکی میان سازمان راهداری و دیگر ارگانها برگزار می‌شود.

شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به اقدامات سازمان راهداری تا ۲۴ اسفند، اظهار داشت: در این مدت نسبت به انجام روکش، لکه گیری و آماده کردن جاده ها اقدام شده است و با توجه به اینکه هنوز قسمت هایی از کشور کولاک و برف و شرایط جوی نامساعدی داریم اما تمام این اقدامات برای سفرهای نوروزی در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه تسهیلات نوروزی برای جابجایی مسافران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است، گفت: روز ۲۴ اسفند ماه مانوری با همکاری نیروهای هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، اورژانس و سازمان راهداری برگزار می شود تا نیروها هماهنگی لازم را برای ایام عید داشته باشند.

وی به ایجاد مرکز مدیریت راه ها در استان های کشور اشاره کرد و افزود: امسال تعداد مرکز مدیریت راه ها به ۱۲ استان می رسد همچنین تعداد دوربین های تصویری به ۲۲۷ دوربین می رسد و ۳۲۵ مقطع مجهز به تردد شمار آنلاین در جاده ها خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بابیان اینکه ۱۱۵۷ اکیپ راهداری بابیش از ۷ هزار ماشین آلات و ۱۲۰۰گشت راهداری در ایام نوروز خدمت رسانی می کنند، گفت: نظارت بر مراکز و مجتمع های خدمات رفاهی هم در این مدت از سوی سازمان انجام می گیرد و امداد خودرو در تمام ایام عید آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

افندی زاده تصریح کرد: در ایام نوروز ستاد در کلیه استان ها و ستاد مرکزی آماده باش هستند تا امکانات و خدمات مناسبی را به مردم ارایه دهند و همواره مرکز ۱۴۱ آماده پاسخگویی به مسافران است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×