اخبار نساجی

حذف ۴ صفر از پولی ملی باید به تصویب مجلس برسد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره حذف ۴ صفر از پول ملی و زمان اجرای آن گفت: این طرح باید در مجلس به قانون تبدیل شود که با انتخابات پیش روی مجلس، بعید می‌دانم در سال جاری مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید شمس الدین حسینی ضمن مناسب دانستن قیمت ۱۲۲۶ تومان برای نرخ دلار گفت: اگر بتوانیم با مجموعه سیاستهای اقتصادی باز هم این رقم را کاهش دهیم این کار را انجام خواهیم داد.

وی اظهارداشت: با تعیین نرخ ۱۲۲۶ تومان برای یک دلار، ارزش پول ملی حفظ می شود و کمک خواهیم کرد با ابزارهای اقتصادی در حد تعادل، مداخله های بانک مرکزی و تامین نیازهای ارزی جامعه بخشی از کاهشی که با التهاب اخیر در بازار ایجاد شد را اصلاح کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد حذف ۴ صفر از پول ملی و زمان اجرای آن خاطر نشان کرد: این طرح باید در مجلس به قانون تبدیل شود که با انتخابات پیش روی مجلس بعید می دانم در سال جاری مورد بررسی قرار بگیرد.

براساس این گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسینی تصریح کرد: اجرای این طرح موجب بازیافت اسمی ارزش پول ملی می‌شود که امیدواریم سال آینده به مرحله اجرا برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×