Categories: اخبار نساجی

تأکید اشتون بر آغاز تحریم نفتی از ابتدای جولای

 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ژست دلسوزی برای ملت ایران به خود گرفت و البته رسما از تصمیم غربی ها برای آغاز تحریم نفتی کشورمان از ابتدای جولای خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا از تصمیم آغاز تحریم نفتی ایران از ابتدای جولای پس از شکست هرگونه پیشرفت درباره برنامه هسته ای ایران سخن گفت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا لحظاتی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی در پایان نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تکرار ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع هسته ای پرداخت.

اشتون در حالی مدعی حسن نیت غربی ها در خصوص موضوع هسته ای ایران شد که رسما از تصمیم اروپایی ها برای اجرای تحریم نفتی ایران از آغاز ماه جولای خبر داد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه مواضع خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به تشدید محاصره نفتی ایران ادامه می دهیم.

اشتون در پاسخ به سئوال خبرنگاری که علت تشدید مواضع غربی ها علیه ایران پس از مذاکرات مسکو را از وی پرسید، اظهار داشت معتقدیم به طور مستمر به وضعیت ایران نگاه می کنیم تا ببینیم تحریمها موثر و کارامد باشد و امیدواریم امور از روند خود خارج نشود.

وی مدعی شد : معتقدیم می توانیم از طریق تحریمها فشار بر ایران را افزایش دهیم و با همکاری تمام اعضای اتحادیه اروپا در این مسیر گام برداریم.

وی در توجیه تحریمهای خصمانه و ظالمانه علیه ایران با نادیده گرفتن همکاری مثبت و سازنده و شفاف جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی و همچنین تاکید مکرر تهران بر مسالمت آمیز بودن فعالیتهای هسته ای و مشروعیت آن بر اساس معاهده ان پی تی، ادعا کرد باید بر ایران فشار وارد کنیم تا این کشور را وارد گفتگوها کنیم و این کشور اثبات کند که حسن نیت دارد.

اشتون رسما از آغاز تحریمهای نفتی علیه ایران خبر داد و البته با گرفتن ژست دلسوزی برای ملت ایران، مدعی شد ملت ایران را از آثار و پیامدهای تحریمها دور نگه خواهیم داشت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین از نشست غربی ها با شورای همکاری خلیج فارس سخن گفت و آن را مهم توصیف کرد.

اشتون همچنین با موضع گیری یکجانبه درباره سرنگونی یک فروند جنگنده ترکیه ای که به حریم هوایی سوریه تجاوز کرده بود، اعلام کرد تحریمها علیه سوریه ادامه دارد.

وی همچنین از آغاز گفتگوهای راهبردی با مقامات پاکستان خبر داد.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

هدف شرکت الیاف شیوا ارائه انواع محصولات متفاوت و متنوع به بازار است (ویدیو)

شرکت شیوا در زمینه تولید الیاف پلی استر فعالیت میکند. بیشترین آمار صادرات متعلق به…

2 روز ago

شرح وظایف واحد مهندسی صنعتی – مطالعه موردی: سالن ریسندگی

مهندسی صنایع بطور کلی نقش بهینه کردن روش و هزینه انجام کار را برعهده دارد.…

2 روز ago

اندازه گیری عسلک پنبه جهت ارتقای کیفیت پنبه کشت شده در کشور

از جمله معایب پنبه با میزان عسلک بالا می توان به پیچیدگی بالای الیاف دور…

3 روز ago

چاپ پیگمنت به دلایل مختلف در آینده افزایش خواهد یافت (ویدیو)

آقای مصطفی ارگین در گفتگو با مجله کهن فرمودند: شرکت فاما با سابقه ۲۵ ساله…

3 روز ago

نمایشگاه ITM 2024 استانبول از استقبال بین المـللی برخوردار شـد (ویدیو)

نمایشگاه ماشین آلات نساجی ITM 2024 در استانبول با تنوع بسیاری از محصولات با طیف…

4 روز ago

عوامل موثر بر رضایتمندی کارکنان از محیط کار

1. شرایط فیزیکی محیط کار شرایط فیزیکی محیط کار شامل مواردی همچون نور، دما، تهویه،…

4 روز ago