گزارش نمایشگاه ها

برگزاری سومین دوره نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی TECHNOTEX 2014

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 برگزاری سومین دوره نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی TECHNOTEX 2014

سومین دوره نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی منسوجات فنی تحت عنوان TECHNOTEX 2014 در تاریخ ۲۰ و ۲۱ ماه مارچ سال جاری برگزار کند.

حسب اعلام سفارت هند در ایران، وزارت نساجی هند با همکاری فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت این کشور (FICCI) در نظر دارند سومین دوره نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی منسوجات فنی را تحت عنوان TECHNOTEX 2014 در تاریخ ۲۰ و ۲۱ ماه مارچ سال جاری در مرکز نمایشگاهی بمبئی برگزار کند.

هندوستان نقش پررنگی در بازار منسوجات فنی جهان دارد. رشد این کشور در برخی بخش‌ها همچون منسوجات پزشکی و دفاعی طی سال‌های گذشته بسیار قابل توجه بوده است که دلیل عمده آن نیز افزایش مصرف داخلی این کشور می‌باشد. روندهای موجود نشان می‌دهد که مصرف منسوجات فنی در هندوستان از مصرف بسیاری کشورهای پیشرفته نیز بیشتر خواهد شد. لذا این امر نیازمند حمایت مداوم دولت این کشور و سیاست‌گذاری صحیح در راستای حمایت از صنایع داخلی برای تأمین چنین سطحی از نیاز است.

این نمایشگاه بر تدوین نقشه راهی برای افزایش تولید و مصرف منسوجات فنی تمرکز خواهد داشت. همچنین رویداد مذکور موجب استحکام‌بخشی ارتباط بین جوامع مختلف صنعت مذکور شده و به شناخت نیازها و استانداردهای لازم در این صنعت کمک خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در کنفرانسی که همزمان با نمایشگاه برگزار می‌شود نیز استراتژی های مختلف در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش منسوجات فنی بررسی خواهد شد.

FICCI همچنین طی کنفرانس مذکور هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری ملاقات‌های B2B بین خریداران و فروشندگان را صورت خواهد داد.

علاقه‌مندان به حضور در کنفرانس و بازدید از نمایشگاه مذکور می‌توانند از طریق آدرس ایمیل زیر با مجری نمایشگاه تماس حاصل نمایند.
pradeep.ahire@ficci.com

ضمناً دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران آمادگی دارد تا جهت اخذ ویزای کشور هندوستان به متقاضیان عضو انجمن مساعدت نماید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×