اخبار نساجی

اعتبارات صندوق ضمانت صنایع کوچک دو برابر می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تبریز- معاون مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعتبارات صندوق ضمانت صنایع کوچک مستقر در شهرک های صنعتی برای سال آینده دو برابر می شود.

‘ایرج موفق’ روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک آذربایجان شرقی افزود: سال آینده تلاش خواهیم کرد صندوق ضمانت صنایع کوچک فعال تر شده و به تولید کنندگان و فعالان این بخش از صنعت کشور، خدمات بهتر و مناسب تری ارایه دهد.

وی گفت: با این اقدام، بخش وسیعی از مشکلات مربوط به مساله ضمانت صاحبان صنایع کوچک در کشور رفع خواهد شد.

موفق، ایجاد بانک صنایع کوچک را از برنامه های اولویت دار سازمان شهرک های صنعتی کشور برای سال آینده ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به ادغام وزارتخانه های بازرگانی و صنایع و معادن، مقرر شده در این بانک اطلاعاتی برای صنایع کوچک و صنوف مختلف کشور تهیه و تدوین شود تا به فعالان این قسمت از اقتصاد خدمات دهد.

وی، ایجاد ردیف اعتباری ویژه برای سال آینده در قانون بودجه را از اقدامات مهم وزارت صنعت، معدن وتجارت برشمرد و اضافه کرد: با این اقدام مساعدت های بیشتری به واحدهای صنعتی واقع در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور ارایه خواهد شد.

موفق گفت: برای توسعه و رونق کسب و کار در شهرک ها و نواحی صنعتی، سازمان مربوطه در نظر دارد ایجاد لیزینگ صنایع کوچک را در سال آینده با جدیت و حساسیت خاصی دنبال کند تا از ظرفیت های خالی این بخش به بهترین شکل بهره برداری شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۹۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی در ایران وجود دارد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، صدور خدمات فنی و مهندسی را از دیگر برنامه های این معاونت برای سال آینده عنوان کرد و گفت: در این زمینه اقدامات اولیه و رایزنی های لازم برای ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی در برخی کشورهای آسیای میانه و عراق انجام شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×