Categories: اخبار نساجی

تنها راه رونق اقتصادی در کشور اعتماد و باور مردم و بخش خصوصی است

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان با بیان این‌که در دولت یازدهم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم، اضافه کرد:‌ تنها راه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور اعتماد و تکیه و باور مردم و بخش خصوصی است کما اینکه همگان به خوبی می‌دانند حضور ایرانیان امروز سبب تاثیرات شگرفی در رونق کشورهای همسایه در جنوب و شمال شده است.

مسعود پاکزاد در کنفرانس پیش‌بینی اقتصاد ایران و توصیه‌های سرمایه‌گذاری که در بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: هرمزگان را می‌توان به عنوان ایران کوچک نام نهاد چرا که این استان تمامی نعمت‌ها و استعدادهای خدادادی را در اختیار دارد.

وی با بیان این‌که از هشت هزار میلیارد تومان درآمد سال ۹۳ گمرکات کشور ۵ هزار میلیارد تومان آن در هرمزگان وصول شده است، افزود: امروز به مدد دولت تدبیر و امید، هرمزگان به نسبت استعدادهایش دیده شده است به نحوی که ما در شرق استان هفت پروژه عظیم و در غرب نیز هفت پروژه دیگر را خواهیم داشت.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان اضافه کرد: در غرب و شرق استان چندین پروژه را با هدف تمرکززادیی از سرمایه‌گذاری در مرکز استان در دست اجرا و راهبری داریم.

پاکزاد با بیان این‌که در دولت یازدهم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم، اضافه کرد:‌ تنها راه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور اعتماد و تکیه و باور مردم و بخش خصوصی است کما این‌که همگان به خوبی می‌دانند حضور ایرانیان امروز سبب تاثیرات شگرفی در رونق کشورهای همسایه در جنوب و شمال شده است.

وی تصریح کرد: دولت در بعد سرمایه‌گذاری نگاهی واقعی و حقیقی دارد و در این راه منکر مشکلات و چالش‌ها نیز نیست و از همین رو به دنبال راهکارها برای رفع مسائل است.

پاکزاد با بیان این‌که دستاوردهایی همانند برجام شرایط را برای سرمایه‌گذاری در کشور تسهیل کرده است، اضافه کرد: بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات، امنیت سرمایه گذاری، ارائه تسهیلات، کاهش بروکراسی اداری، و ایجاد مشوق‌ها از جمله اهرم‌ها و مولفه‌های مهم در امر جذب سرمایه‌ها و سرمایه‌گذارهاست.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

جامعه پژوهشی و رشته فرش: بررسی کیفیت و راهکارهای بهبود

وضعیت کنونی و چشم‌انداز فارغ‌التحصیلان رشته‌های صنایع دستی و فرش در ایران جامعه کنونی شاهد…

52 دقیقه ago

نمایشگاه نساجی: فرصتی برای بهبود فروش و چالـش‌های واردات بی‌رویه (ویدیو)

نمایشگاه‌ نساجی همواره فرصتی بی‌نظیر برای ارائه محصولات جدید و ایجاد تعاملات سازنده میان تولیدکنندگان…

20 ساعت ago

حوله‌های مسافرتی: سبکی و کارایی در سفرهای شما

حوله‌های مسافرتی به عنوان یکی از لوازم ضروری سفر، نقش مهمی در افزایش راحتی و…

23 ساعت ago

درخواست دقت و ریزبینی در انتخاب مسئول حوزه صنایع دستی و فرش

سخنی کوتاه با رئیس جمهور؛ ضمن تبریک به رئیس جمهور جدید جناب آقای دکتر پزشکیان،…

1 روز ago

مزایای استفاده از حوله‌های ارگانیک و بامبو: حفظ سلامتی و محیط زیست

چرا باید از حوله‌های ارگانیک و بامبو استفاده کنیم؟ استفاده از حوله‌های ارگانیک و بامبو…

2 روز ago

صنعت نساجی و برگزاری نمایشگاه های نامناسب با هزینه های بالا (ویدیو)

صنعت نساجی با افزایش تعداد نمایشگاه‌های تخصصی مواجه شده که بدون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناسب،…

3 روز ago