اخبار نساجی

تولید ملی در فضای رقابتی پیشرفت می‌کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از تولید داخلی در شرایطی ممکن می‌شود که بنگاه‌ها و شرکت‌های تولیدکننده بتوانند در یک فضای رقابتی سالم به ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود بپردازند.

به گزارش بی باک به نقل از فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی قطعا باعث جلب توجه همه ارکان تولیدی و مرتبط با صنایع تولیدی کشور به این سمت می‌شود.

وی افزود: از این رو امکان مناسبی برای دولت و بخش خصوصی فراهم می‌شود تا با تمرکز روی این موضوع ابتدا به آسیب‌شناسی خلاهای قانونی برای حمایت از تولید بپردازند و در گام بعدی نیز رفع ایرادات مذکور در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای مثال بارها از سوی دولت و بخش غیردولتی عنوان شده یک سری مشکلات بوروکراتیک دست و پای تولیدکنندگان را بسته و امکان حمایت همه‌جانبه از آنان را دشوار می‌کند که امیدواریم در سال جاری همه این مشکلات با همکاری همه بخش ها مرتفع شود.

احمدی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت تولید باشیم و گفت: اگر چنین اتفاقی بیفتد، بسیاری از مشکلات ناشی از خواب سرمایه نیز برطرف خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×