اخبار نساجی

درخواست مدیرکل فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) از مسافران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیر کل فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) از کلیه مسافرانی که در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد قصد سفر از طریق این فرودگاه را دارند خواست از مسیر جاده تهران – ساوه استفاده کنند.

‘مرتضی دهقان’ روز سه شنبه در این خصوص گفت: با توجه به اینکه در این دو روز پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر ویژه ترافیکی در اتوبان تهران – قم اعمال می کند،کلیه مسافران برای رسیدن به پرواز هایی که از فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) انجام می شود از مسیر جایگزین اتوبان تهران – ساوه استفاده کنند.

وی همچنین افزود: روز ۱۴ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ تا شعاع یکصد کیلومتری فرودگاههای تهران بزرگ به جز پروازهای عبوری هیچ پرواز مسافری انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با شرکت های هواپیمایی فقط در بازه زمانی ۸صبح تا ۱۲روز ۱۴ خرداد ماه هیچ پروازی در کلیه فرودگاه های تهران بزرگ از جمله فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته نشده است و تمامی پرواز ها در این روز قبل از ساعت ۸ و بعد از ۱۲ انجام می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×