Categories: اخبار نساجی

جریان انحرافی شانسی برای انتخابات ندارد

سید مسعود میرکاظمی وزیر اسبق نفت در گفت و گو با شفاف با اشاره به تحریم نفتی گفت: اگر تحریم نفتی اتفاق بیفتد و نفت را قطع کنند قیمت نفت افزایش می یابد.قیمت نفت ۱۱۰ دلار بود و در حال حاضر ۱۲۰ دلار است و اگر جمهوری اسلامی جدیتر وارد شود و نفت اروپا را قطع کند قیمت بالاتر از این هم خواهد رفت و …

به گزارش قدس آنلاین سید مسعود میرکاظمی وزیر اسبق نفت در گفت و گو با شفاف با اشاره به تحریم نفتی گفت: اگر تحریم نفتی اتفاق بیفتد و نفت را قطع کنند قیمت نفت افزایش می یابد.قیمت نفت ۱۱۰ دلار بود و در حال حاضر ۱۲۰ دلار است و اگر جمهوری اسلامی جدیتر وارد شود و نفت اروپا را قطع کند قیمت بالاتر از این هم خواهد رفت و حدود ۲۰ درصد از ۱۱۰ دلار می تواند بالاتر برود.

وی ادامه داد: در صورتی که قیمت نفت افزایش یابد کسری ما جبران می شود یعنی تولید را ۱۸ درصد پایین می آوریم و ۲۰ درصد قیمت نفت بالا می رود و مشکلی برای اداره کشور نداریم.

عضو جبهه متحد اصولگرایان به بودجه سال۹۰ اشاره کرد و اظهارداشت: در بودجه سال ۹۰ میزان بودجه ای که معاونت برنامه ریزی به نفت اختصاص داده بود بسیار کم بود و با اینکه رییس جمهور گفته بودد کسی مجلس نرود بنده مرتب به کمیسیون تلفیق می رفتم و دفاع کردیم و حتی متوصل شدیم به مسئولین نظام تا بودجه نفت اصلاح شد. بودجه ای که در حال حاضر وزارت نفت می گیرد بودجه اصلاح شده است و هرچند که کم است اما نسبت به بودجه قبلی که فاجعه آمیز بود خیلی بهتر است.

میر کاظمی با بیان اینکه وقتی که درآمد پایین می آید دولت از حوزه های مختلف از جمله نفت بودجه برمیدارد، گفت: وقتی که دولت این اقدام را انجام می دهد مجددا سال بعد درآمد پایین می آید و این یک اشتباه دولت است. گاهی که من به کمیسیون تلفیق می رفتم اعضای کمیسیون می گفتند چرا دولتی ها باهم دعوا می کنند چرا که من مجبور بودم با وزارت اقتصاد و معاونت برنامه ریزی بر سر بودجه نفت مشاجره کنم که چرا با نفت اینکارو می کنید و اعضای کمیسیون تلفیق می گفتند چرا دعوایتان را به کمیسیون تلفیق می آورید.

وی با انتقاد از جمع بندی بودجه تصریح کرد: بودجه در دولت جمع بندی نمی شد بلکه معاونت برنامه ریزی برای خود بودجه ای را می برد در مجلس و یکی از موارد اختلاف ما در دولت دهم در همین موضوع بود که این باید خط قرمز باشد که از منابع شرکت ملی نفت برداریم و به حوزه های دیگر ببریم چراکه خسارت غیر قابل جبرانی را ایجاد می کند.

وزیر اسبق نفت به جبهه بندی های مختلف در آستانه انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: اگر ایجاد جبهه ها در بحث سلایق و مصادیق باشد اشکالی ندارد اما اگر در مبانی باشد آن را نمی پسندم البته اینگونه نیست.

میرکاظمی به اقدامات جریان انحرافی اشاره کرد و افزود: جریان انحرافی جریان مضری است و باید با ان برخورد کرد. عملکرد این جریان رضایت بخش نیست بلکه برخلاف منافع ملی کشور است و آثار آنرا می بینی.م وقتی برخی اتفاقات می افتد و پیگیری می کنیم متوجه می شویم که به این جریان وصل است. این جریان باید محدود و کنترل شود و کم کم از صحنه کشور حذف گردد.

وی اظهارداشت: جریان انحرافی شانسی برای انتخابات ندارد مگر اینکه بی نام بیایند چرا که این جریان مورد نفرین عموم مردم هستند مگر که بی نام بیایند.

عضو جبهه متحد با بیان اینکه اگر جریان انحرافی بخواهد برای انتخابات ریاست جمهوری از سوی مجلس اقدامی انجام دهد موفق نخواهد شد، گفت: امروز جبهه اصولگرایان بسیار قوی وارد کار شده و اقبال مردم به اکثریت قاطع اصولگرایان است . شواهد و نظرسنجی همین را نشان می دهد بنابراین آن جریان خیلی نمی تواند تاثیر گذار باشد.در کشور ما هر یک نفر خودش مجلس است و کسی نمی تواند یک نفر را قانع کند که به فردی رای بدهد و بهتر است اینگونه افراد را به مجلس بفرستیم که خودشان صاحب نظر باشند و خیلی پیرو برخی از افراد نباشند.

بهنام قاسمی

فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نساجی

Recent Posts

استقبال عالی از چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان(ویدیو)

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان با بازخورد بسیار عالی و به صورت…

1 روز ago

نمایشگاه کاشان فرصتی برای کنار هم قرار گرفتن تولیدکنندگان صنعت فرش ماشینی(ویدیو)

کاشان به عنوان قطب صنعت فرش پتانسیل های خوبی در حوزه توسعه بازار هایی برای…

1 روز ago

کنارهم قرارگرفتن تولیدکنندگان راهی برای رشد وموفقیت صنعت نساجی(ویدیو)

شرکت کامل پتروتک شیمی یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه تولید مواد اولیه…

1 روز ago

صنعت پوشاک و منسوجات، تجارت بین الملل و الگویابی صادرات به اروپا

ترجمه و اقتباس، تدوین و تحلیل: ابوالفضل قندچی/ دارای دکترای مهارتی (DBA) عصر جدید تجارت…

2 روز ago

هـدف شـرکت فـرجاد تـوان آسـیا کمک به صنعت فرش ماشینی ایران (ویدیو)

نمایشگاه صنایع وابسته فرش ماشینی باید در سال های آینده قوی تر و موفق تر…

3 روز ago

بـرگزاری نـمایشگاه صنـایع وابـسته فـرش ماشینی موجب رونق این صنعت می شود(ویدیو)

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان بعد از ۳سال برگزار شد. این…

3 روز ago