اخبار نساجی

جزییات سبد کالایی کارمندان در شب عید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جزییات سبد کالایی کارمندان در شب عید

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان جزییاتی از چگونگی دادن سبد کالایی به کارمندان عنوان کرد که اگر دستگاهی از وزارتخانه‌ صنعت، معدن و تجارت درخواست کند به مانند هر سال سبد کالایی شامل مواد پروتئینی، برنج و روغن عرضه خواهیم کرد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا،مهدی غضنفری در مورد عرضه سبد کالایی به کارمندان گفت: این اجازه‌ای است که به تک‌تک دستگاه‌ها داده شده و وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیتی در مورد این‌ که این سبد را به‌دست کارکنان برساند، ندارد.

وی ادامه داد: اما اگر دستگاه‌ها از ما بخواهند که این سبد را برای آن‌ها آماده کنیم، این کار را انجام می‌دهیم. ما به زیرمجموعه خود یعنی شرکت بازرگانی دولتی اعلام کردیم که اگر دستگاهی مراجعه کرد و از ما خواست که این سبد کالایی را برای آن‌ها تامین کنیم، با آن‌ها همکاری داشته باشیم و متناسب با تجربه هرسال که شامل مواد پروتئنی، گوشت، گوشت مرغ، برنج و روغن بود، این سبد کالایی را تامین کنیم.

غضنفری تصریح کرد: ما در واقع تامین‌کننده‌ کالا برای دستگاه هستیم، اما اگر دستگاهی به ما مراجعه نکند و روش دیگری بخواهد دنبال کند، آن با صلاحدید خودشان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×